tilbakeblikk 2013 - del 1

Januar:

Min kjære fylte 40 år 25.januar.
Vi var ute å spiste en herlig middag sammen med gode venner før vi danset oss inn i natten.
Akkurat som han ønsket selv. 
*smiler*
Vi var også i 150-årsdag til min tante og min onkel som feiret dagen sammen i slutten av jan.
En flott feiring med god mat, hyggelige selskap og flott underholdning i form av taler,
konkurranser og ikke minst linedance!
Februar:

Vår alles kjære prinsesse fylte 2 år 14.februar, hun er født på selveste Valentines Day.
Og i den anledning hadde jeg bestilt Tingeling-kake.
En koselig feiring sammen med familie og gode venner.
Også i barnehagen markerte de Valentines Day med karneval, 
og i den forbindelse sydde jeg for første og sikkert siste gang et kostyme til prinsessa. 
Siden dette var fødselsdagen hennes måtte jeg kle henne opp som et hjerte.
Fikk mye skryt for dette og det var moro!
Mars:

Mars måned begynte med grill-kos utendørs hos en god venninne.
Håper på mye slik kos utendørs i 2014.
En liten tur til Akvariet her i Bergen hører jo også med!
Fisker, krabber, seler, pingviner og krokodiller er noen av dyrene vår lille
fikk oppleve. Er du i Bergen er dette et lite must - iallefall om du har barn.


April:

Kos med gode venner er alltid hyggelig!
Her er Em sammen med min besteste beste!
Takk for at dere er i livet vårt.
Vi gleder oss til mange flotte stunder i sammen med dere i 2014.


Farger er gøy - spesielt når vi griser mest muligt!
Innendørsaktivitet er viktig å ha når ikke alltid været er det beste.
Og her på vestlandet er det jo i følge myten mye dårlig vær.
April:

Jeg var "fotograf" i et utdrikningslag og jeg tror bruden var rimelig lei meg og kamera på slutten.
Men forlover lagde en flott fotobok til minne om dagen hennes.
En flott måte å vise en god venninne at hun betyr mye for mange.
På denne tiden ble også mange nye liv født, som her i stallen. 
Her vi bor er det både sauer, hester, høns, kaniner og griser 
og det er veldig kjekt for Em og oss voksne å se liv blir til! :)
 Mai:

Hipp Hurra for 17.mai!
En liten tur fikk vi også til Lillestrøm fikk vi også da en liten prins skulle få navnet sitt.
Sammen med min lille familie ble det også noen dager på hotell og litt avslapning.
24.mai var det duket for "Allsang på Kaien" med Kathrine Moholt.
Dette var et arrangement for Øygarden kommune i forbindelse med 50-årsjubileumet i 2014.
En flott kveld med mykje bra musikk!
Kathrine Moholt sammen med min besteste beste.

Juni:

I begynnelsen av juni var jeg så heldig å få delta på #Haugakos.
Et fabelaktig treff arrangert av søteste Maia med bloggen Fabelaktig.
En kveld som jeg kommer til å huske lenge, slik som med det første treffet jeg var på året før.


Sommerfest i barnehagen ble feiret med pølse og is.
En koselig avslutning på et barnehageår.
Så måtte vi ha litt varme på kroppen og vi reiste til Gran Canaria en uke.
Jeg, min datter og min pappas dame.
En uke med kos!

Vår lille prinsesse er ikke fult så liten lengre....

Følg med i morgen - del 2 kommer! 





Kommentarer

Anonym sa…
Kjempebra side :-)benot@online.no

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen