ny veske? eller kanskje et par hansker?

Hvordan er det med deg?
Har du mange vesker? En til hver anledning?
Det har jeg, og jeg har akkurat fornyet "veske-samlingen" min med en ny stor Merle shopper.
Denne vesken har mange bruksmåter som enten
skulderveske, håndveske, cross-over veske eller clutch.
Er den ikke fin?? Og den er helt fantastisk genial til bruk!
Min venninne sa med engang; "en slik en ønsker jeg meg".


CarrieAlong er en nettbutikk med mye flotte vesker, hansker, kofferter, ryggsekker og skolesekker.
Kanskje du finner noen flotte julegaver til de som allerede har alt???
En veske fra eller til betyr jo ikke noe for en dame - eller?? *smiler*

Et av mine julegaveønske er jo også denne lekre kofferten.
Det er jo slik hver gang man skal ut å reise så sjekker man 
20 forskjellige kofferter før man finner den rette. 
Så  da er det jo like greit å ha en koffert som skiller seg ut fra mengden. 


Og om du skulle fryse så kan du finne flotte hansker og votter også.
Hva med gode Hestra Votter som de på bildet under?


Du kan også "huke av" under bestillingen for at gavene skal pakkes inn - HELT GRATIS!
Og når du bestiller fra CarrieAlong så er norsk MVA og tollgebyrer inkl. i prisen. 
Ingen overraskende utgifter!!

Klikk deg inn å kjøp lekre julegaver til deg selv eller noen du er glad i! 
God shopping!

Innlegget er sponset.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen