sylvanian giveaway

Jeg har vert så heldig at jeg har fått en Chiffon Dog Baby som jeg skal gi bort til en av mine lesere.
Den tilhører den nye familien Chiffon som har kommet til Sylvania.
Du kan lese mer om Sylvanian families her.

Om du har lyst å vinne denne legger du bare igjen en liten kommentar under og du er med i trekningen.
Om du deler giveawayen får du et ekstra lodd. Skriv hvor mange lodd du tar.
Husk å legge igjen din mail adresse om du ikke har blogg.
Trekning vil jeg gjøre den 20.desember.
Lykke til!



Kommentarer

Jeg blir med og trekker to lodd, jeg har ei tantejente som hadde blitt veldig glad for disse:)

Ha fine dager kjære du,
varm klem:)
(ps: jeg har også en giveaway på bloggen, ta gjerne turen innom og bli med:)
Anonym sa…
Mden serie.ange flotte ting i serien benot@online.no
Inspirert sa…
Tar to lodd jeg, minsten hadde nok kost seg med denne :-) Therese
Agnes Kristine på 5 her i heimen får aldri nok av disse søte dyredokkene og driver stadig rollespill med dem. :-) Hun ville helt klart ønske seg denne, så jeg kaster meg inn i trekningen, jeg! :-)

Ha en nydelig førjulstid! :-)
Anonym sa…
De er så søte!;)
Jeg tar 1 lodd.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen