tilbakeblikk 2013 - del 2

Juli:

Mesteparten av sommerferien ble tilbragt hjemme, men en liten kjapp 
tur til Marifjøra i Luster, Sogn og Fjordane klarte vi å få til.
Det var noen koselige dager sammen med prinsen og 
mammaen hans som til daglig bor i trøndelag, 
men som selv var på ferie i hjembygden.
Det er veldig trygt og godt å holde en annens hånd når du ser en stoooor traktor....

Grunnen til at vi reiste til Luster var at min kjære hadde bestemt seg for å prøve seg på Galdhopiggen - Norges tak. Og det klarte han til gangs! Er så super stolt av han - GRATULERER IGJEN KJÆRE!
August:

Min mamma giftet seg igjen 2.august på Tinghuset her i Bergen.
Em fikk holde brudebuketten, og jeg var ikke sein med å få knipset noen bilder.
En nydelig liten "brudepike"!
Så var Sirkus Arnardo på besøk i nærmiljøet. 
Mo plasserte vår lille jente opp på elefanten, 
men da elefanten beveget seg litt ble hun redd og ville ned like fort som hun kom opp.
Men jeg synes hun er en tøffing jeg!
*smiler*
Så var det duket for det andre bryllupet i løpet av samme måned. 
Min pappa giftet seg 31.august med sin søte dame fra Filippinene.
Vår lille prinsesse fikk komme til morfar med ringene,
og det var stor stas for både jente, morfar og stole foreldre!
September:

Em koser seg i barnehagen. Her er de i indianerskogen som små indianere.
Det er veldig spennende med snegler, og det var veldig viktig at ikke noen trakket på den.
De er nå søte disse små. 
*smiler*
Oktober:

Den årlige krabbefesten i garasjen til min søster. 
Alltid like koselig og det smaker helt fortreffelig!
Gleder meg til neste års fest! :)

November:

En snill nabo lånte vår lille prinsesse noen timer en lørdag slik at jeg og min kjære fikk litt tid sammen som kjærester. Da hun kom hjem hadde hun med seg dette flotte maleriet!
Elsker de fine tingene hun lager - dette er ekte skatter!! 
Årets andre blogg-event var #Fabkos i Lillestrøm. Et fantastisk bloggtreff i Maia regi.
Er såååååååå heldig som fikk være en av de heldige!
Håper jeg får delta flere ganger, for dette er fabelaktige treff med mange herlige bloggere.


Etter endt treff så reiste jeg med min venninne tilbake til Skien. 
Dagen etter fikk jeg være med på Musebo, den lille hytta deres.
Fantastisk koselig plass!
Desember:

Kakebaking hører julen med!!

Em fikk pakke-kalender for første gang.
Og lur som jeg var fikk jeg tanter, onkler, besteforeldre og venner til å være med å sponse kalenderen.
Og hun fikk mange flotte og varierte pakker, både store og små. 
Tusen takk til alle som kom med pakker!
Årets pepperkakehus ble dekorert av min datter og meg. 
Godt å kunne gjøre ting sammen!

Og det er det som er mine største ønske for 2014:

Å holde familien samlet.
Bruke mer tid sammen.
Gjøre ting sammen.

Ohana means family, 
family means nobody gets left behind. 
Or forgotten.

Og med dette vil jeg da ønske mine lesere

GODT NYTT ÅR!!
Vi sees til neste år.








Kommentarer

Spesiellinor sa…
Godt nyttår til deg :)
Var spennende å lese om året ditt!
Barkeblikk sa…
Hei! Nå har jeg lest gjennom årskavalkaden din. Du er så flink til å fotografere og fange øyeblikk :-) Hyggelig lesning! Godt nyttår til deg og dine. Klem fra Monica.
Fabelaktig sa…
Godt nyttår fine du!
Så herlige oppsummeringer og bilder også er jeg nevnt *fnis*

Takk for all fine kommentarer inne hos meg, du er god. Dessverre får jeg ikke kommentert tilbake så ofte som jeg ønsker, men jeg er i alle fall her nå *blunkesmil*

Ønsker deg en finfin start på uken!
Her blir det en hektisk uke, da jeg er på jobbreise med konsern og er ikke hjemme igjen før fredag *hyl* - lenge for en som er så hjemmekjær som meg.

klem og smil
maia/ www.fabelaktive.com

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen