Så koselig med julehus :) Her begynner jula å komme opp sakte men sikkert, men henger litt igjen at det skal pyntes lille juleaften.. Her er det noen elementer av rødt, men begynte å kjøpe sølv/blått til selve juletreet når jeg bodde i NYC. Og etter det har det bare vedvart. Godt blandet med en del arvegods. Ifjor hadde jeg et 70 talls hjørnet. For hva gjør man egentlig med pynten som er litt styggpen ? ;)
Kommentarer
Her begynner jula å komme opp sakte men sikkert, men henger litt igjen at det skal pyntes lille juleaften..
Her er det noen elementer av rødt, men begynte å kjøpe sølv/blått til selve juletreet når jeg bodde i NYC. Og etter det har det bare vedvart. Godt blandet med en del arvegods. Ifjor hadde jeg et 70 talls hjørnet. For hva gjør man egentlig med pynten som er litt styggpen ? ;)
Det bildet av frøkna di er bare superfint!
God Hælj!