Dyreparken i Kristiansand

Vi er hos venninna mi Vibekè med bloggen Et levende hjem i Porsgrunn, og i går fant vi ut av vi skulle hive oss rundt og kjørte til Dyreparken. Vi hadde strålende sol og 24 grader og dagen var fantastisk! Familie og gode venner gjorde dagen til en flott og minnerik dag! Her er noen av de fastboende i dyreparken som viser seg frem. 
Gikk selvfølgelig tom for batteri på kamera så jeg fikk ikke tatt alle de bildene jeg kunne tenke meg. Men neste gang så skal jeg nok huske lade kamera på forhånd.

Håper dere koser dere selv om været ikke er helt det beste.

Klem
Veronika

Kommentarer

Så vakre bilder av disse flotte dyrene.
Ja det er alltid så koselig å være i dyreparken. Kos dere videre.

Klem Margareth
loftkroken sa…
Det er så kos der :))
Fine bilder de du fikk tatt da :)

Benteklem
Anonym sa…
Så nydelige bilder du tok og så herligt med slikt flott vær
Og:)
Fine lørdag til deg!
Klem Lillian
Anonym sa…
Så fine Bilder:) Dyreparken er kjempegøy - jeg er nok like entusiastisk som barne der!:)

Ønsker deg en fin lørdag!
Laura sa…
Så fine bilder :) Jeg blir som en unge når jeg kommer i dyreparker :)) Synd du gikk tom for batteri da. Ha en fin-fin kveld videre :) klem fra meg
Bustenellik sa…
Dyreparken er fantastisk, og verdt hver eneste inngangskrone :-)
Ha en fortsatt god sommer, og fin lørdagskveld!

Pst! Give away på Bustebloggen ;-)
Camilla sa…
Gratulerer! Du er trukket ut som vinner på VillaGreve. Ta en titt og se hva du har vunnet.

Klem C.
Silje sa…
Utrolig fine bilder, som alltid :)
Fargebarn sa…
Det er kjekt med slike spontane turer, og i dyreparken er det jo alltid kjekt.

Ha en strålende helg!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen