Hjertelig handel av interiør

4.juli i år åpnet Kardia Interiør. 


Dette er en nettbutikk som har mye flotte varer og nydelige skatter for et hvert hjem. 
Akkurat nå har de gitt bort gavekort til giveaway her på bloggen, og 
DU 
kan være den heldige som stikker av med gavekort på 500 kr, 300kr eller 200kr. 
Her er noen av de flotte varene de har:




Klikke deg inn på nettbutikken 
for en hyggelig handel. 
For å delta på giveaway må du klikke HER!!

Ha en flott fredagskveld!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Det er farlig mye fint der inne, krysser virkelig fingrene for ett av de gavekortene;)

Håper du har fine dager,
god klem:)
Fabelaktig sa…
Hei søteste :)
Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

Det ser ut som en herlig nettbutikk.

Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
Finfin ukesstart til deg, søteste!
Klem Maia
Spirea sa…
Innom for å ønske deg en skjønn uke, jeg - og så må jeg jo bare få takke for fint tips om nettbutikk :)
Håper dagene dine er bra :) god klem fra meg

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen