Vaffel gevinst

I dag når jeg åpnet mailen min fikk jeg beskjed fra Camilla med bloggen Villa Greve at jeg hadde vunnet noe på gavedrysset inne hos hennne. HURRA!!! HURRA!!! HURRA!!!  Jeg har vert så heldig å vinne to BarkBazar Vaffel bord-skånere som Multitrend har sponset. Og slike har jeg ønsket meg leeeeeeeeenge.


Jeg valgte meg en lysegrå og en pudder-rosa. HURRA!!!
Gleder meg til de kommer i posten!
Tusen takk!!!

Minner også om at du kan vinne gavekort som du kan bruke hos Kardia Interiør.
For å delta på giveawayen trykker du her.

Her fortsetter ferien selv om været er trist og grått.

Ha en finfin dag hvor hen du er.

Klem
Veronika



Kommentarer

Bustenellik sa…
Så fin gevinst, og flotte farger :-) Gratulerer!
Fin mandag videre :-) Her bakes det i dag, til pappa som fyller år i dag :-)
Klem
Heldiggrisen!!
Jeg ønsker meg også sånne!

Vi koser oss også, med dere på besøk! :)

Klemmer på!

:)
Anonym sa…
Gratulere så masse,de var så fine:)
Ønsker deg ein flott dag:)
Klem
Hei fine vennen :)

Gratulerer såå mye med den flotte gevinsten! Den var jo knalltøff! :) Så moro! :) Er så artig å vinne :) Og tusen tusen takk til deg og for de kjempesøte lekekakene jeg vant hos deg :) De lå å ventet da vi kom hjem fra ferie i går :) Og de er allerede tatt i bruk :)

Så helt herlig ut med en dag i Dyreparken :) Der er det såå fint! :) Var der i fjor, og har veldig lyst på en tur til :)

Ha en fin sommerdag, vennen :) Og kos deg :)
Klem og kos Lisa :)
Disse er søte, gratulerer til deg:)

Og tusen takk for drikkeflaska, den var midt i blinken:)
Vi var på ferie når pakken kom og det var så koselig å komme hjem og få åpne:)

Håper du har det godt og at svimmelheten gir seg,
god klem til deg
Hanne:)
Spirea sa…
Gratulerer så masse med gevinsten din - den var jo kul :) også håper jeg, tross litt kjipt vær, at dagene dine er gode :) lad batterier og nyt sommer og solen når den er her. ønsker deg en skjønn helg herfra. klem :)
Anonym sa…
Knalltøffe! Gratulerer:)
Hege Morris sa…
Så fine! Grattis!
ha en flott helg! klem Hege

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen