Noen heldige vinnere

Da har jeg funnet frem Random.org som har gjort jobben for meg sammen med min kjære.
Og de heldige vinnerene av en matboks fra Blafre og leketøys kaker av merket Sebra sponset av Mikkeline, barneklær og sånn er:

TAM...TAM...TAM... (skulle høres ut som trommeslag.....hehe...)


Vinner av blafre matboksen er: Mari Johanne med bloggen Vimså

Vinner av leketøys kakene er: Lisa med bloggen Litt slitt & Litt hvitt

Og så har jeg en liten trøstepremie som gikk til Hanne med bloggen Livets små øyeblikk

Gratulerer til alle vinnerne!! 
Send meg navn og adresse på not308@gmail.com så skal jeg få sendt avgårde premiene så fort som jeg kan.

Tusen takk til alle som deltok, håper dere stikker innom bloggen min igjen.
Velkommen skal dere være!

Ha en fin kveld!!!

Klem
Veronika

Kommentarer

Janne sa…
Heldige vinnere av supre saker:))

Klem!
Ååå så spennende Veronika - tusen takk så masse, så snill du er:)
Gratulerer til de to andre heldige vinnerne,
og vel blåst til deg!

Håper du har gode dager,
varm klem:)
Åååå...såå moro!! Tusen takk, Veronika!! Nå ble jeg så glad! Så herlige kaker! Gjett om jentene blir glade for å leke med de :)

Gratulerer så mye til de andre heldige vinnerene også :)

Nå ble jeg så glad :) :)

Sender deg en mail jeg, vennen :)

Klemmer og koser til deg :)
Fabelaktig sa…
Heldige vinnere :) Gratulerer så masse til alle sammen!

Ønsker deg en nydelig onsdag, her er det siste dag på jobb før ferie. Jeg merker hodet er ett helt annet sted *fnis*

stor klem
Vimså sa…
Nå ble jeg glad.. - det var en koselig nyhet å finne på ettermiddagen..
Skal få sendt deg adressen min når jeg kjem heim
Boksen vil passe perfekt til vimsegutten min..:-)
Håpe svimmelheten har gitt seg litt..
Klem Mari Johanne

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen