Peoner fra mamma`s hage

Vel hjemme igjen etter en helg med 75 års feiring i trøndelag. Det ble en stor overraskelse da vi troppet opp utenfor leiligheten til svigerfar på selveste dagen og sang bursdagssang og veivet med flagg. Barn, barnebarn og oldebarn - full pakke! Kommer flere bilder fra helgen i seinere innlegg.

         



Jeg har vert i hagen til mamma og funnet vakre peoner!
Mange var allerede i full blomst, men jeg klarte å finne meg noen knopper som ikke var åpnet seg.

Har du peoner i hagen din?

Ha en god mandag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Så gøy å overraske på ein slik flott måte:)
Skulle ønskt eg hadde peoner i hagen,de er så flotte,men det er jo bare å kjøpe egentlig men så blir det aldri gjort det og så går eg kvart år og beundrer dei som er så heldige å ha dei i Hagen sin:)

Fine bilder!
Klem fra Lillian
Hei vennen :)

Så koselig overraskelse til din svigerfar :) Kan tenke meg han ble kjempeglad :) Og moro at det var på selveste dagen hans også :)

Jeg kunne ønske jeg hadde peoner i hagen, for jeg elsker de blomstene! Men jeg må nok kjøpe de på blomsterbutikken.

Nydelige bilder hos deg, vennen :) skjønne blomster, rosa og vakre :)

Ha en fin sommerkveld og sommeruke :)
Klem og kos Lisa :)
Peonar er berre nydelege!
I år har eg endeleg mulighet til å plukke inn ein eller to frå hagen:) Min er mørk rosa. Har to som vart planta i fjor, men dei står visst berre og sturar...
Hiltonfruen sa…
Peoner- sukk, fineste sommerblomsten:)
Såå hyggelig med overraskelse da!
Fant den fine bloggen din helt tilfeldig. Her var det mye fint:)
Lagt meg til som følger hos deg.
Fin kveld videre.
Klem Monica:)
Jeg har peoner!! Jippi!!

Men, når jeg kom hjem i helgen lå de nesten rett ut over plenen i full blomst stakars... hehe...

Måtte rett på plantasjen å finne noe å støtte dem opp med, så de fikk vise seg frem på en litt mer ærefull måte før de sikkert er visnet når jeg kommer hjem igjen i morgen... hehehe...

Morro å overraske! Håper dere hadde en fin feiring...

Gleder meg til å se dere igjen om noen uker...

Klem
For en herlig overraskelse, tror nok jubilanten ble veldig glad:)

Det er så fint med peoner, og jeg har i hagen:) Men jeg har helt glemt å ta inn i år og de fleste er nå blomstret av. Men jeg tror det er noen få igjen som fortsatt ikke har kommet ut, må ta turen i morgen og sjekke,

Nattaklem til deg fine du,
ha ei herlig uke:)
Fabelaktig sa…
For en flott måte og overraske på :)

Peoner er så fine nå, kanskje jeg skulle tatt en tur til mamma og plukket jeg også;)

Her hos meg er det solgløtt, håper på en solfylt dag *krysser fingre*
Fin dag søte

God klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen