Månedens Blogg Rose

Grunnen til min blogg er enkel - jeg måtte finne noe som "gav meg noe i hverdagen" - foruten min datter og de rundt meg. Helt siden 5 mnd før graviditeten så forandret livssituasjonen min seg fra å være en aktiv jente som trente zumba og danset til kl.4 om natten, til å bli veldig stillesittende grunnet sterke bekken/ryggsmerter. Etter mye behandling så er jeg bedre, men ikke 100 % som før. Jeg har måtte prøve holde humøret oppe selv om det var/er slitsomt enkelte dager og da har blogging vert min måte å "være fri" om jeg kan si det på den måten. Og jeg får jo enormt mye inspirasjon fra dere der ute i blogglandia. Så denne måneden vil jeg gjerne gi Månedens Blogg Rose til alle bloggere i Blogglandia-verden.


Denne er til dere.

Tusen takk for all inspirasjon, gode råd, tips til alt mulig 
og ikke minst hyggelige kommentarer som
gjør dagen min enklere å komme gjennom.

Dere er UNIK hver og en av dere.

Ha en fin søndag!!!

Klem
Veronika



Kommentarer

Flisan sa…
Tusen takk !
En dag av gangen og håper du blir bedre og bedre ettehvert :-)
Hver dag skal nytes, men det er ikke alltid like lett når ting går imot.
Derfor er det viktig å glede seg ekstra mye over de SMÅ gledene.
God søndag til deg !
Fabelaktig sa…
Tusen takk søte deg,
men du er også helt fabelaktig. Glem aldri det.

Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Det er så kos å besøke deg og se hva du har holdt på med i det siste :)

Smil&klem
-Maia
Alltid koselig å titte innom bloggen din :) Har ikke alltid vært like flink å legge inn kommentarer, men titter innom deg når nytt innlegg legges ut :))
Fin søndagskveld til skjønne deg
Klem Heidi
Du fortjener en rose selv, skjønne du!

Etthvert skritt fremover er fremskritt, uansett hvor lite det må virke... Snart skal vi danse til kl 4 om natten igjen, både du og jeg! Og aller helst sammen!! :)

Stor sommerklem
Vibeke
Tusen takk skjønne du, og du fortjener en rose du og:)
Du er en av mine faste, jeg finner mye inspirasjon hos deg.

Håper du kommer det opp og frem igjen og danser til seine natta:)

Fin uke til deg
og varm og god klem:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen