Gapahuk

På lørdag feiret vi svigerfar med sine 75 år og da samlet vi til grillfest i gapa-huken på heimplassen  der min kjære vokste opp. Her var både liten og stor og vi storkoste oss alle sammen. Her er noen bilder fra den kjekke dagen i trøndelag.

2 små lurifakser som løp rundt hele dagen og storkoste seg!
 En fornøyd jente som elsker være ute å leke. 
Skal bli bra når hun begynner i barnehagen i august.
  Trampoline er gøy!
Bordet var dekket av deilig grillmat, potetsalater, salat med tilbehør, vannmelon og mye mer.
Etter grillmåltidet ventet is til både små og store barn (les: voksne). 
Hjemmelaget verdens beste var også bakt for anledningen
og de som hadde rom for mer i magen tok seg et stykke. 
Jeg måtte spare meg et stykke til dagen etter og jeg kan love den smakte helt himmelsk!!
 Jeg var så opptatt av de små at jeg helt glemte ta bilde da grillen var 
full av deilig kjøtt og pølser.

 Gapa-huken var et flott sted å feire og samle alle sammen. Temperaturen var rundt 23 grader og vi storkoste oss selv om det var noen regnskurer.

 En engasjert liten jente
Alle ble gode og mette.
Siste rest....
 Så var det mere leik på programmet.
 Og til slutt litt boss-brenning.
Man får alltid gode venner om sommeren!

Alt i alt en vellykket dag! 
Tusen takk til alle som var med å gjorde dagen til en hyggelig opplevelse.

Ha en super dag!
Solen skinner og temperaturstokken viser 26 grader i skyggen!
LOVE IT!!!

Klem
Veronika

Kommentarer

Dette så virkelig koselig ut, vennen! For en fin bursdagsfeiring :)

Og for ei skjønn jente du har :) Så blid og go :)

Er så godt med slikt vær så man kan kose seg ute :)

Ha en fin sommerdag i dag også, vennen :)
Klem og solkos Lisa :)
Nydelige bilder! :)

Gleder meg til dere kommer over fjellet, og vi kommer nedover... :)

Klem
Vibeke

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen