fortsatt syk

Min lille prinsesse har fått feber igjen etter 3 dager uten. 
Så i dag vanket det en tur til legen med henne. 
Men som de alltid sier når de ikke finner noe spesielt;  <<det er bare et virus>>.
Nå sover hun godt i sengen sin og jeg koser meg med en god kopp kakao. 
Skal nok prøve lure meg ut en tur i solen i dag, 
min kjære har pappaperm så jeg har muligheten.


Min søster kom innom her på fredag med en forsinket bursdagsgave.
2 flotte kopper fra serien Alv fra Wik & Walsøe.
ME LOVE!!

Jeg ønsker meg også den flotte vasen i samme serien, 
godt det ikke er lenge til jul. 

Bare 64 dager igjen.... *smiler*

Ha en fin dag!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Lenes blogg sa…
ikke gøy med syke barn. Her går det i forkjølelse, feber og omgangssyke. Fortsatt god bedring
Anonym sa…
Stakkars liten,håper ho kommer seg fort!!forsatt god bedring til vesla:)
Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian
loftkroken sa…
Stakkars venn ♥
Håper hun blir snart bra ♥
Fine kopper :))

Klemmer Bente

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen