Oooooooo Omaggio

Jeg elsker den nye lille Ommagio vasen min!!
Ønsker meg vasen i flere størrelser og lysestakene 
(hint til julegaver om noen kjente leser bloggen)

*

LOVE 
Kähler
Nå er det helg igjen,
 men jeg er fortsatt VELDIG opptatt 
helt frem til neste helg.

Dukker opp noen innlegg innimellom å det er bare å følge med!

Minner om giveawayen jeg har gående.
10 dager igjen til du kan være den heldige om stikker avgårde
med et flott nummerskilt sponset av Ramsign.

Klikke deg inn HER om du vil delta!

GOD HELG!!

Klemmer
Veronika



Kommentarer

Fabelaktig sa…
Søte omaggio!

ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
klem&smil
Nydelig søte, både den stripete og den med V. :)

Fredagskveldsklem
Anonym sa…
De er så fine dei vasene og ønsker meg ein med svarte striper for eg har kun ein i rød og den vil jo passa fint til jul:)
Ei flott helg til deg!
Klem klem
Jeg liker godt Omaggio vasene men har ikke gått til anskaffelse av en enda - mulig jeg må legge ut julegaveønske på bloggen jeg og;)

Håper du har det godt tross travle dager,
varm klem til deg:)
Unknown sa…
Lovely ♥ JEg liker de også.

Ha en nydelig helg!
Vicky
Joy sa…
Nyyydelige bilder! Ommaggia vasen passade ju perfect till din design letters kopp. :)

God helg till dig söta!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen