HURRA!


Tusen takk til alle som ville delta i giveawayen min.
Setter pris på hver og en av dere som la dere til som følger både her og på Facebook.
Det ble tatt hele 267 lodder og jeg lot random.org gjøre jobben.
Min kjære overvitnet det hele.

Og vinner av nummer-skilt fra Ramsign er:

Anita med bloggen

Gratulerer så mye!!!

Send meg mail adressa din så sender jeg videre til Ramsign.
De tar så kontakt med deg!

Gratulerer igjen!
Om du ikke var den heldige vinner og likevel ønsker deg et slikt skilt med tall eller bokstaver kan du bare klikke deg inn her.

Ha en fin kveld alle sammen!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Gratulerer til den heldige vinneren:)))
Husker eg rett så kjøpte eg knaggene på www.kinu.no
Ønsker deg ein flott dag!
God klem fra Lillian

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen