Førjulskos på Moi

Åååååååååååååå som jeg gleder meg! 
Den 3.november skal jeg og 46 andre bloggere avgårde til Moi på 





Det er fantastiske Maia med bloggen Fabelaktig som arrangerer dette sammen med jente på Landstil.

I følge hjertet bak alt dette så blir dette

  FABELAKTIG

Og det tror jeg så gjerne med tanke på hvilken drivkraft denne jenta har!
Sjekk ut de flotte sponsorene hun har klart å hanke inn:


Om du vil lese mer om dette så kan du klikke deg inn her.
Kanskje du er heldig å får deg en plass om det fortsatt er noen ledig...

Sommerfuglene har kanskje forvillet seg på årstid,
men jeg kan garantere at de er her hos meg!
Gleder meg til å treffe mange andre flotte bloggere.

Skal du være med??

Ha en fin dag!!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Jeg skal være med!

Usikker på om jeg har møtt deg før? Gleder meg i hvert fall ;D

klem,
Mari Ann
Jeg skal være med!:-) Gleder meg:-)

Klem fra Hjørdis
Jeg skulle egentlig være med, men så ble det studietur til Edinburgh med skolen akkurat den helgen, typisk!!! Men håper dere andre får det superkjekt! -og takk for at du er med på min giveaway, lykke til :) *♥*
Vinkelveien sa…
Flinke og flotte Maia! Du er rett og slett bare rå ;-) Gleder meg kjempe masse til treffet :-D

Ha en flott kveld!

Klem klem
MissMette sa…
Så spennende, dette kommer til å bli kjempekos ღ Skjønner godt at du gleder deg til dette :) Nydelig lykt fra Holmegaard under her, så stemningsfullt og vakker ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette
Jeg skal! Gleder meg masse masse :D

Klem Renate
En slik tur er så vanskelig å få til rent praktisk, så jeg skal nok ikke. Men dere som skal kommer nok til å få det kjempekoselig - kos deg litt for meg også da:)

Fin kveld til deg
og god klem:)
Unknown sa…
Jeg skal være med for første gang. Gleder meg!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen