høstkos

I går skinte solen og da var det bare å kle seg godt og komme seg ut!
Temperaturen var ikke den høyeste - men vi koste oss allikevel.

Dagen begynte med litt dissing på lekeplassen.

Så gikk vi en liten tur i skogen rett ved her vi bor, men det var så 
bløtt at vi bestemte oss for å ta turen å kikke på hestene som bor rett nedi veien her.

Mine to øyenstener!

Det vi ikke visste var at det fantes flere dyr på gården.
Her koser vi med en sau, men Em synes den var litt skummel
så mamma var den som måtte klappe.

" I bingen springer en liten gris..." 
Eller sant skal sies, jeg fikk ikke talt de, men tror det var et helt fotball-lag.
Nydelige søte små grisunger. Fikk klappe den ene og den var varm og god.

Jeg husker når jeg var liten og skulle gå fra skolen og hjem til min mormor og morfar.
Det var en vær som var inn-gjerdet, iallefall meste parten av tiden - heldigvis, for den ene gangen den ikke var kom den etter meg. Jeg løp så fort som jeg noen gang har gjort. Og ja - jeg var livredd.
Så jeg var veldig glad de sto inn-gjerdet, for dette dyret har jeg virkelig respekt for.
Sjekk de hornene da. Kan ikke gjøre mye godt å få de stanget inn i rompa... *ler*

De har forskjellige hester i stallen, men noen var ute på tur.
Den eneste som var inne var denne flotte Islandshesten.

Hønene hadde det godt og varmt med varmelamper og de kakklet i vei!

Denne lille søte løp rundt i stallen og koste seg. 
Det var 2 andre også, inni kaninburet, men de virket litt mannevonde. 
Det fikk min kjære oppleve da han stakk fingeren inn og ville hilse på...HEHE..

Senere i dag skal jeg trekke den heldige vinner av et nummerskilt fra Ramsign.no

Følg med - kanskje det blir akkurat deg!

Ha en finfin dag!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Så koselige bilder,herligt når det er fint vær og ein kan kose seg ute:)
Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian
sa…
Så koselig med dyrene da :)
Barn er som oftest veldig fasinert av de, når de blir litt større enn din lille :)
Ønsker deg en flott uke :)
Klem Anette

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen