inne dag

I dag er det inne dag her hos oss da min lille prinsesse er syk. Hun er ikke forkjølet, men feberen kommer og går. Måtte hente henne i barnehagen i går og da kvelden kom hadde hun 39,5 i feber. Men humøret et nå greit selv om hun står ved døren og skal ha skoene på og vil ut men ikke kan.

Vet ikke om dere husker vasen fra KID jeg viste her for en stund siden. Se HER. Jeg anbefaler dere ikke å vaske den i oppvaskemaskinen slik jeg gjorde, for her er resultatet:


Henger med et lite kjøkkenbilde også i dag. 


Håper dere alle koser dere ute eller inne i fineværet!

Ha en super dag!

Klemmer
Veronika



Kommentarer

Uff, god bedring til den lille!
Håper hun blir frisk fort :)
Klem Rentae
Lenes blogg sa…
God bedring til datteren din
Masse god bedring til jenta di. Håper hun raskt blir frisk. Ikke kjekt når barna er syke...

Så kjekt at gaven allerede var kommet fram. Fikk tid å sende den før i går, så det gikk superfort, synes jeg:)

Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje
God bedring til datteren din. Det går mye "høy feber uten andre tegn" for tiden.
Så uheldig med krukkene dine.
Jeg kjøpte nettopp 5 m med stoff (løper av gammelt linstoff med røde ruter)som jeg måtte vaske, men så farget alt det røde av så hele stoffet ble knall ceriserosa!! Nå har jeg brukt minst 5 fl. klor og rutene er nesten vekke, stønn. Så vi er visst uheldig noen hver:-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke og en koselig kveld!

Klem fra Hjørdis
God bedring til jenta di, kjedelig å måtte være inne når man aller helst har lyst ut.

Og god klem til deg,
Hanne:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen