plastikk fantastisk

I går kveld hadde jeg tupperware party.
En god venninne ville holde sin første demo og da kunne jeg jo ikke si nei. Så jeg klarte å lokke 7 damer hjem til meg, og eventyret om plastikken kunne begynne! Det ble så bra salg at jeg endte opp med 3 forskjellige gaver. Her kan du se hva jeg fikk som vertinnegave for at jeg inviterte til demoen.

4 krus a`la lilla farge + en saftkanne i samme farge.
(Vet ikke om det var helt disse, men jeg glemte ta bilde.)
Veldig kjekke å ha når man har små barn som søler nesten hele tiden.
Her kan man bare sette lokket på og sette sugerør nedi - og det er sølefritt!

Siden hun hadde veldig bra salg i tillegg så fikk jeg 1 gave til.



Gjestene fikk servert oppkuttede grønnsaker og dipp.
Hadde dandert det så flott på stetfatet fra IKEA. Men min lille prinsesse ville ikke sove da hun hørte så mange stemmer fra stua, så da ble fotoapparatet glemt oppi alt.
Men det ble en flott og vellykket kveld!

Liker du tupperware??
Kanskje du har lyst på en demo hjemme hos deg??
Om du bor i Bergen og omegn er det bare å si fra så kommer min venninne til deg.

Håper du får en fin tirsdag!!! 

Mange gode klemmer fra
Veronika


Kommentarer

Jatte sa…
TW er genialt! Har masse derfra og er kjempegode produkter :) bor nok litt langt unna Bergen dessverre!

Ha en fin Tirsdag,
Klem Jatte!:)
Anonym sa…
Så supert at du fekk så masse fint og at det var vellykka:)eg har alt for masse TW og bruker kun ein liten del av det,har samla siden eg var 16 så det blei stopp til slutt men det er supre ting:)
Fin fin dag til deg!
Klem fra Lillian
Spirea sa…
Jeg syns tupperware har utrolig mye bra! Nå er det lenge siden jeg har kjøpt noe derfra, og har flere lure ting jeg gjerne skulle hatt... :) ser ut som du og har fått deg noe lurt :) ønsker deg en fin uke videre . klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen