♥ BLI PLAN FADDER! ♥

DU kan forandre et barns liv!

Sitter her og ser på TV2`s artistgalla for PLAN NORGE. Jeg har vert PLAN fadder i over 5 år nå.
Dette er Udani fra Sri Lanka. Hun blir 4 år nå i april.
Jeg er PLAN fadderen hennes.
Før henne var jeg fadder til ei jente fra Filippinene som heter Reina
 - men da hun fylte 18 år fikk jeg Udani som fadderbarn.

Udani er en del av familien våres og har fått plass i vindusposten sammen 
med andre bilder av familie medlemmer.


Nå skal jeg ringe for å gi min datter på 1 år 
et fadderbarn som hun kan "vokse" opp med.

JEG ER PLAN FADDER - ER DU??
Gå inn på www.plan-norge.no og bli fadder du også!


Klem
post signature

Kommentarer

TreTette sa…
Jeg er også fadder! Har vært det i mange, fine år, til og med som fattig student - for det er ikke mye, og det hjelper :)
Unknown sa…
Vi har vært faddere i mange år, og det er sååå hyggelig:)
Så koselig med bilde av lillejenta i vinduskarmen ♥

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen