♥ Favorittnips ♥

Maia med bloggen Fabelaktig har denne måneden gitt oss en utfordring der vi skal vise våres nips. Og her kommer mitt lille bidrag....*ler*  JEG ELSKER FROSKER - og de er grønn som er årets farge! hehe....



Det var en gang en vakker prinsessse. En dag, mens hun satt og funderte over livets spørsmål fant hun en frosk. Frosken sa: "En gang var jeg en vakker prins! Hvis du kysser meg blir jeg til en prins igjen, så kan vi gifte oss og bo i slottet ditt. Så kan du lage mat til meg, føde barna mine, vaske klærne mine og bestandig være takknemmelig for at du får gjøre det." Seinere den kvelden.......menst hun spiste froskelår, lo hun for eg selv og tenkte: IKKE FAEN!! 



Kanskje du allerede har kysset frosken??
Ha en "kvakk-kvakk" kveld!!

Klem
post signature

Kommentarer

Huldra sa…
Har nok kysset mange frosker i min tid, men den rette prinsen har enn så lenge glimret med sitt fravær. Har nok blitt en smule froskelårspisende selv for tiden vil jeg tro.. *ler*
Herlig samling, med god historie. Kanskje den lille frosken jeg kjøpte med fra Egypt vil bringe litt lykke der den står i vinduskarmen? Krysser fingrene for at det stemmer. :)

Mailadressen min er: jannemhs@broadpark.no . Gratulerer med en liten trøstepremie. :)
Fabelaktig sa…
Så gøy at du deltar på utfordringen inne hos meg :) Herlige frosker også a du :)

Jeg håper du har hatt en fin mandag og ukesstart.
Jeg er så slått ut av pollen om dagen at det ikke er gøy en gang.
Storgodklem!
Ja, jeg har kysset frosken ♥♥♥ Men han er ikke så krevene som frosken du beskriver her, hihi.Det var forøvrig en koselig froskesamling du har.

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen