♥ Min første Giveaway ♥

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!

I dag vil jeg fortelle om ei dame som heter Rut Harkestad som lager fantastiske smykke-kunster. Hun har en egen side på facebook som heter Ruts Smykkedesign og der ligger det mange bilder av forskjellige smykkekunster som hun har laget. Det finnes smykker, øredobber, armbånd, fotbånd og pendler. Smykkedesignene finnes i mange varianter, fasonger og farger. Jeg har vert så heldig å fått sponset et smykke som jeg skal gi bort til en av mine følgere.

(bruk dette bildet ved linking til egen blogg)

Kanskje det er DU som stikker av med dette flotte engle smykket!
1.Premie: Engle-smykke fra Rut Smykkedesign

2. Premie er disse flotte lysene! (laget av undertegnede)

****

Her er noen av de flotte smykke kunstene Rut lager:   

En metallpendel kan jo også være interessant for de som driver alternativt.


            



Metallpendel med rød Swarovskikrystall. (Rotchakra)

Rotsenteret har med den tyngste type energi 
å gjøre; materien.
Hvordan fungere vi i verden, våre fysisske rammer, 
våres forhold til penger.
Dominerende, dymanisk, blod, lidenskapelig og aggresjon, 
familiens sikkerthet, evnen til å overleve og oppleve tryggehet.







Regler for å delta:

1 lodd - kommentere dette innlegget

1 lodd - bli følger av bloggen min

1 lodd - linke til giveaway på bloggen din - bruk øverste bilde
             (om du ikke har blogg kan du linke på FB)

1 lodd - "LIKE" Ruts Smykkedesign på Facebook
           

TOTALT kan dere ta 4 lodder.
Om du ikke har blogg må du huske å legge igjen mail-adressa di.

Frist for å bli med er 14.april - Trekning blir 15.april 2012

Lykke til alle sammen! 



Klem
post signature

Kommentarer

Cathrine sa…
Så fine smykker :-)
Veronica - alltid koselig å være innom bloggen din :-)
Nennes sa…
Liker på face og følger bloggen din :)

ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE BECAUSE ONE DAY YOU WILL LOOK BACK AND REALIZE THEY WERE THE BIG THINGS!
Åpent^hus sa…
den hvite engelen var kjempefin
ellers syns jeg det hørtes spennende ut med den pendelen.
fin kveld til deg

beste hilsener fra
Åpent^hus
Joy sa…
Så flott giveaway! Vil gjerne vara med och är följare och kommenterar, önskar alltså 2 lodd!
Finaste torsdagkvällen! Kram Joy
TreTette sa…
Jeg er så klart med! Er allerede følger, så da blir det to lodd på meg :)
Huldra sa…
Så koselig lotteri! Blir mer enn gjerne med med full pott. Var inne og "likte" på Facebook før jeg så det var en del av lodd-potten. Masse lekkert. :)
Vivishagerom sa…
Jeg prøver lykken med 3 lodd!
Anonym sa…
Eg blir gjerne med og tar 3 lodd:)Flotte premier.
Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd. 1 for kommentar og 1 for følger av bloggen. Da er det bare å krysse fingene og håpe jeg blir den heldige.

Ha en fin kveld.
Unknown sa…
Titt tei, som vanlig koselig å følge med på bloggen din!
Jeg er som regel aldri med på konkurranser, men denne fikk jeg lyst å hive meg med på! Ett lodd for kommentaren, og ett lodd for at jeg følger bloggen din! :)
Bustenellik sa…
Så fine premier!
1 lodd :-)
Hege Morris sa…
Så fine ting. Jeg tar 2 lodd
klem Hege
Herlige premier !!
Kommentar, følger av bloggen og liker på facebook.
Så da blir det 3 lodd på meg :))

Klem Heidi
Bli gjerne med på min giveaway også :)
Anonym sa…
har allerede likt den fb siden:) syns de har utrolig mye fint å vurdere å bestille noe derifra:) ligger meg til som følger og har delt på fb så blir vist 4 lodd på meg:) smykket var kjempefint og lysene også:) håper eg blir en av de heldige..
mvh Janne
jannebabzen@hotmail.com
Fine premier, jeg blir selvfølgelig med:)

Er ikke på FB, så da blir det tre lodd til meg,
krysser fingrene og håper på vinnerlykke:)

klem
Hanne
Signe sa…
De englesmykkene er nydelige!
Jeg vil gjerne være med med 1 lodd! :)
(signe@epost.no)
Linda sa…
Nydelige premier, må si jeg falt pladask for de lysene!! 3 lodd på meg takk; alt unntatt link :)
Turid sa…
Nydelige smykker. 2 lodd på meg
Hei på deg!!
Selvfølgelig vil jeg være med!!! 4 lodd til meg!!!!
Håper veldig på vinnerlykke:-))))))

Klem
Veronika sa…
Jeg er selvfølgelig med! To lodd på meg:)
Unknown sa…
Hei!
Tusen takk for å kommentar på bloggen min, da fant jeg veien til din nydelig give-away!

2 lodd til meg :)

Vicky
mamlene.blogspot.com sa…
3 lodd :-)
Anonym sa…
Kjempefine premier. 4 lodd på meg. (ingvild.johannesen@yahoo.no) :)
Med så flott blogg og fine premier skal du da jammen får en kommentar på det:) Du er virkelig flink Veronika <3
Lenes blogg sa…
Flott premie!! Tar 4 lodd :)
Utrolig fin premie!
Deltar med 3 lodd: Kommentar + følger + liker på fb! :-)

Krysser fingrene!

Laila.lovseth@hotmail.com
Anonym sa…
Nydelige! Både smykke og lys :)
Ha en flott dag! :D
-Helene-
riola@live.no
Anonym sa…
Å, for noen skjønne englesmykker, og det klovnesmykket falt jeg bare for....!

Er facebookfan allerede og kan bare ørlite håpe på å vinne med et av mine to lodd, smil...?

Påskehilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com
Jeg er gjerne med og tar 4 lykkelodd hos deg. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/giveaway-hos-i-vinduskarmen.html

Krysser fingrene!

Klem
Anonym sa…
Prøver vinnerlykken med 1 lodd

martine@readentertainment.no
Carola L sa…
Jag är med och tar två lotter

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/ljus.html

carola@officefixarna.com
Lili sa…
Jeg vil gjerne være med med 2 lodd!
"LIKE" Ruts Smykkedesign på Facebook(Lili Ying)


(he-jasmine@163.com)
Anonym sa…
Jeg er med :D deltar med 3 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no
Mie Mari sa…
I'm in! Smykket var helt lekkert :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen