♥ Franske skatter ♥

Hege in France er en nyåpnet nettbutikk i selveste Frankrike. Hege har bodd i Frankrike i 8 år nå og har akkurat startet nettbutikken. Tipset fikk jeg gjennom et innlegg skrivet av bloggen ÅPENT HUS. Og jeg måtte selfølgelig ta turen innom å kikke.  Og JA! Det er MYE fint! Her er et lite utvalg av varene hun selger:
(bildet lånt fra Hege in France )

Ta turen innom du også!! Klikke HER så kommer du til nettbutikken og trykk HER om du vil hilse på inne på bloggen hennes. Og skulle du nå bli fristet til å handle noe på nettbutikken hennes er du også med i trekning om disse flotte premiene. De trekkes 24.mars - så løp & kjøp!! Se HER!!


Og det beste av alt er at akkurat nå er disse flotte lysestakene på vei hjem til meg!!


Sitter du her enda?? Trodde du hadde tatt turen innom Hege in France jeg... 
Happy Shopping!! 

Klem
post signature

Kommentarer

Hege Morris sa…
Så snill du er! Tusen takk! Så fint du har gjort det. Ja pakken er på vei!
Ha en fortsatt fin dag! klem Hege
Tins roser sa…
For en fin blogg du har! Fant deg
via Hege in France. Jeg legger meg
som følger hos deg :)

Unn :)
VeroNot sa…
Bare hyggelig! Flotte ting fortjener flott omtale!
VeroNot sa…
Koselig at du vil følge bloggen min! Velkommen skal du være!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen