♥ Ta turen du også - Minimikki ♥

Dagene bare fyker av sted...tiden strekker ikke alltid til... - men i kveld er jeg her!
Her for en halvannen uke siden var jeg så heldig at jeg vant gavekort på butikken Minimikki gjennom bloggen Hverdagssnop. Og i går følte jeg at nå var tiden inne for å shoppe litt. Hurra for shopping!!! Her kommer noen bilder fra den flotte butikken som ligger i Fridalsveien 42 på Minde i Bergen.
Da jeg kom inn døren i butikken ble jeg møtt med tilbud om hjelp - og ingen service er vell bedre enn den som blir servert med et smil! Elisabeth er grûnder av Minimikki og er behjelpelig med all den hjelp du måtte trenge! Håper dere tar turen innom butikken i Fridalsveien 42 på Minde eller klikk deg inn på nettbutikken her.
Her er klær både til søte prinsesser og tøffe prinser. Om du tar turen inn på nettbutikken kan du se produkter fra de forskjellige leverandører som Minimikki  selger. Vell verdt et eller flere besøk!
Prinsessa elsket alle fargene på både klær, leker, oppbevarings bokser og var veldig opptatt av å ta på alt som var i hennes høyde.
Med oss hjem shoppet vi førstegangs-sko til prinsessa. Er de ikke fine? 
Og selvfølgelig måtte jeg ha med meg hjem et par Blafre bokser og en nydelig Pukka te som jeg kan kose meg med på kveldene når prinsessa er i seng!
Håper dere har blitt smittet av shoppinglysten og tar turen innom Minimikki
Happy shopping!

I morgen er det barnedåp til en liten prins - det blir kos!
Ha en fin natt så sees vi..

Klem
post signature

Kommentarer

Hege Morris sa…
Så mye fint!
Ha en flott helg! klem Hege
Fabelaktig sa…
Dette så ut som ett herlig sted! Nydelige sko :)

Fineste lørdagen til deg, idag har jeg ingenting på tapeten og jammen meg er det godt!
klem
Anonym sa…
Å så fint det var der,har bestillt fra dei via nettbutikken og har vært veldig fornøyd:)shopping er gøy særlig når ein har et gavekort:)
Ha ein fine kveld!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen