♥ Ønskeliste - bli frisk?!! ♥

Ja, som overskriften sier så kunne jeg vert bedre... hoster og harker som bare det samtidig som jeg tørker snørr på snørr fra min lille datters nese... *host--host*

Jeg kommer sterke tilbake etterhvert - men i mellomtiden kan dere kose dere med noen av tingene som står høyt på ønskelisten min for tiden.

Egg Cup Set



Muuto Match Tealight Holder

Rosa lysekrone til min datters rom

Rice puffer, en av hver

Studio kit

Kelly Moore fotobag

Lista kan bli veldig lang her så  jeg tror jeg stopper med dette.. Håper alle har en fin dag!

Klemmer
post signature

Kommentarer

Fabelaktig sa…
Det studiokittet vil jeg ha også :)
Herlige ønsker!

Masse god bedring, søte deg.
klem
Mye fint på ønskeliste di )
God bedring,og lykke til på min giveaway!
Hjerteklem Anne Lise
Hverdagssnop sa…
Håper store og små er på bedringens vei! Kjempefin blogg du har:) Masse kjekt å lese og fine bilder.

Har du vært innom Hverdagssnop i dag forresten? ;)


Klem fra Lene
VeroNot sa…
åååååå...Etter en lang dag på sofaen (les: influensa) så var dette en flott overraskelse!! TUSEN TAKK!! Gleder meg til å shoppe til lille prinsessa! :-)
Hurra!! :-)
Unknown sa…
Ønsker meg sånn rosa lysekrone! Men, jeg har jo ingen datter, så jeg har ikke noe alibi for å skaffe meg en sånn... Tror nok mannen i huset vil nekte å ha den i stua ihvertfall... heheheh...
VeroNot sa…
Har man lyst har man lov!!! :-) Og nå skal en jo bringe farger inn i heimen....så hvorfor ikke?? :-)Ha en god helg!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen