♥ HURRA for gode venner ♥

I dag fikk jeg vite at min gode venninne og hennes kjæreste kommer på besøk til Bergen i påsken!! Det skal bli så koselig og jeg gleder meg kjempe mye allerede. Sist jeg traff henne og familien hennes var i fjor sommer da jeg tok turen over fjellet og besøkte henne i Porsgrunn. Selv om man bor på hver sin kant av landet så holder vi jevnlig kontakt og bloggen hennes er jo også en måte å "følge med på" hva hun bedriver i hverdagene sine. Hekling er en av hennes interesser.

Nå har hun også en GIVEAWAY på gang fra Home and Cottage, så stikk gjerne innom å trekk lykkelodder!

HER finner du giveawayen.

Savner Porsgrunn og mine venner "over there"...

Klem
post signature

Kommentarer

Anonym sa…
Gode venner er viktig og så kjekkt at de kommer på besøk:)avstand er ikkje alltid så kjekkt ,eg skal til Porsgrunn på fredag i begravelse til farmor,har masse slekt der borte og har mange ganger synest det er så dumt at vi bur så langt ifra og ikkje kun e besøke oftere.
Ønske deg ein fin dag!
VeroNot sa…
Sender deg gode varme tanker og en god klem. *klem*
Unknown sa…
Og vi gleder oss til å komme! :)
Blir morro å skravle med deg igjen, og hilse på prinsen og prinsessa di igjen!

Ha en finfin dag! Klem
Fabelaktig sa…
Så herlig med gode venner! De er verdt sin vekt i gull :)

Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
klemklem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen