♥ Pakke i posten ♥


I dag var jeg så heldig å få pakke i posten fra selveste Fabelaktige Maia. Bloggen hennes er en av mine aller største favoritter. Denne jenta er bare fabelaktig til å skrive for seg og hun inspirerer meg og mange av sine lesere hver dag. Etter hun arrangerte Fabelaktig Aften så valgte hun å dele ut gavene som hun fikk i goodiebagen sin til sine lesere. Og jeg var en av de mange heldig vinnere. TUSEN TAKK MAIA! 


Gavene var sponset fra Skeidar.

Til Maia:
Du er helt unik som person! (inntrykk jeg har fått fra bloggen din ) I dine fotspor blir alt FABELAKTIG!

Klem
post signature

Kommentarer

Anonym sa…
Alltid kjekkt å få pakke i posten:)Fabelaktig bloggen er ein av mine absolutt favoritter og:)
Så heldig du var ♥ Og pakke i posten er alltid gøy.

Ønsker deg en strålende helg!
Bettum Villa sa…
Maia har jeg hatt den ære å møte hele 3 ganger og hun er bare en så flott sprudlende person. Så koselig av henne og lodde bort litt gaver fra Fabelaktig Aften. Og stilig for deg at du vant.
Ønsker deg en flott uke.
Klem Madelén
Fabelaktig sa…
*rørt* sitter med en stor klump i halsen som brer seg som varme helt inn i hjertet! Takk for de vakreste ord! Du gjør meg glad!

Så bra pakken endelig kom fram, jeg postet de mandag, men posten er posten... hihi!

Ønsker deg en aldeles formidabel fredag!
klemklem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen