♥ Da jeg var liten ♥

Som mange andre jenter så lekte jeg med dukker da jeg var liten jente og for en liten tid tilbake hadde min mamma vert på loftet  å hentet frem "spisestolen" til dukkene. Dukken min er ikke " i live" den dag i dag, men en bamse gjør samme nytten. Så nå er det prinsessa mi som har overtatt den, men jeg følte jeg måtte ha en liten "oppfriskning" på stolen så her kommer før og etter:
Har du leker fra da du var barn?? 

Minner om giveawayen som jeg har gående der du kan vinne et flott Engle-smykke eller 2 flotte lys.
Trykk HER om du har lyst å være med!

Klem
post signature

Kommentarer

Hege Morris sa…
Så fin den ble!
Bra at du fikk pakken i dag!
Der jeg kjøpte de hadde de ikke flere str på lysestakene, men det er mulig at det finnes.
Tror jeg må ha de jeg også.. hihi
ha en fin klem Hxxx
Den ble flott! Jeg er en "kaster" og samler ikke på mye jeg ikke bruker. Men noen få leker har jeg spart på bare for minnenes skyld =)
Anonym sa…
Å så flott den blei,kjekkt å samle og så få brukt for det igjen:)Sikkelig skjønn både jenta og stolen:)ha ein fine kveld!
Fargebarn sa…
Søt dukkestol. Kjekt å ta vare på gamle ting og gi de en ansiktsløftning i stedet for å la det havne på dynga!
Så flott den var:)

Det er så fint med leker som kan gå i arv. Og spesielt fint er det når ens egne leker går i arv til egne barn:)
Mamma og pappa har tatt vare på noen av lekene som jeg og søstrene mine brukte da vi var små, og mine barn har lekt med de når vi har vært på besøk. Koselig:)

Ha en fin fredag og ei god helg,
klem Hanne:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen