Den gang jeg var liten

Var ute hos min pappa her om dagen og da fikk jeg med meg et bilde av meg selv fra da jeg var liten. Så i dag deler jeg bildet av meg selv - den gang jeg var ung, lovende og vakker.
Den dag i dag er jeg bare lovende og vakker!
Det sier iallefall min kjære. *smiler*

Vegg til vegg tepper og panel på veggene sto høyt i kurs da jeg var liten.

Har du bilder fra tiden da du var ung??

Da jeg feiret mamma på fredag fikk jeg med meg 3 albumer med bilder 
fra da jeg var liten som jeg skal scanne inn på pcen. Moro å ta vare på bildene fra min barndomstid.

Ha en fin tirsdag!!

Klem
Veronika


Kommentarer

Joy sa…
Så otroligt söt!
Det är alltid koselig med bilder från barndommen! Mina föräldrar har varit flinka på att dokumentera, skoj att se tillbaka på nu.

Höstkram Joy

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen