Vaffel gevinst

Her tidligere i sommer var jeg så heldig å vant 2 vaffel-bordskånere. Tusen takk til Villa Greve. Vafflene var sponset av Multitrend.  De kledde kjøkkenet mitt veldig bra! *smiler*
Det finnes mange varianter av bordskånere. 
Hvordan ser dine ut?? 

I går var jeg på mitt første foreldre møte. 
FOR ELDRE MØTE - høres egentlig ikke helt bra ut...
Enda et tegn på at tallet i alderen går oppover....

Jeg ønsker dere alle en super dag!
Her er det regn i luften i dag.
I morgen starter årets happening her i Bergen. 
Jeg må nok ha meg en tur jeg også ja!
Skal du???

Klem
Veronika

Kommentarer

Lottemora sa…
Så tøffe de vaflene!

Joda, jeg skal også til Bergen. Og det gleeedes stort til jentehelg

Lottemora
Unknown sa…
Så gøy, jeg kan hilse deg i morgen! Jeg skal jobbe litt der, i morgen er jeg ved inngang og på lørdag ved inngang av bloggfrokost.

Gleder meg!!!

Jeg ha noen finer bordskånere min fetter laget til meg, god idee, jeg skal viser de i bloggen en dag.

Klem,
Vicky
Camilla sa…
Så flott de kom frem ;)
Håper du får glede av de!

Klem fra meg.
Janne sa…
Så fine de var!:) Grattis:)

hehe, ja, slik kan det tolkes, hihi:))

Klem!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen