Si HEI!

Hurra!!! Jeg har hatt over 20.000 innom bloggen min til nå og jeg synes fortsatt det er moro å blogge. ( teller ikke egne sidevisninger ) Men jeg har mange ganger tenkt på....Hvem er egentlig inne å leser bloggen min...?? Om du er en av de som stikker innom - legg igjen en liten hilsen da slik at jeg vet du har vert her. Jeg prøver så godt jeg kan å si hei tilbake. Ser jo jeg har flere besøkende enn de få som legger igjen en hyggelig kommentar. Og JA! Jeg setter pris på hver og en av dere! Tusen takk!
FROSKER ER KULE DYR!!

Håper du tar oppfordringen min!
Du trenger ikke ha blogg for å kommentere,
da kommenterer du bare som anonym.
Men husk å skrive navnet ditt etter 
kommentaren i kommentar feltet

Ha en superduper dag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Lenes blogg sa…
Hei!
Jeg titter stadig innom :)
Christine sa…
Hei hei
Jeg titter også innom med jevne mellomrom, men har vært dårlig på å legge igjen spor!
Det skal jeg bli flinkere til=) Synes jo også at det er kjekt når folk kommenterer på mine innlegg - det er jo nesten det første man ser på når man stikker innom bloggen sin for å se;)

Ønsker deg en super dag, og en flott uke videre!!
Gode klemmer fra Christine
Hei
Takk for en hyggelig stund på Basaren.

Liker bloggen din

Ha en fortreffelig dag.

Marianne
Nennes sa…
Hei på deg :)
Høstsolklem fra meg!

Carpe diem.
Anonym sa…
Hei. Jeg er innom og leser og ser bilder. du tar jo utrolig fine bilder :-) ida j.
idamoren sa…
Heya!
Titter innom nå og da jeg også... ;-) Du har en utorlig koselig blogg! :-)

Ceep up the good work darling, og gi prinsessen en god klem fra oss :-)
Klem Ida

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen