duftende

Til bursdagen min fikk jeg gavekort på Kremmerhuset og jeg har vert flittig der i det siste. Foruten ugle vasen, hjorten og flodhesten som jeg har vist tidligere så fikk jeg også med meg en duftbrenner og en flaske Clean Linen dufte-dråper. Og enda noen ting som kommer i innlegg etterhvert. *smiler*
Har lenge lett etter en slik en som jeg likte og som man kunne fylle på vann en gang i løpet av kvelden. 
De fleste har for liten "vannholder" synest jeg. 
Den sto så fint å ropte på meg ned på gulvet faktisk og med tilbudspris - SOLGT!! 

Ha en fin lørdag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Annfrid sa…
Så deilig med god lukt og kjempe kjekt når det kommer fra noe fint.

God helg.
Unknown sa…
Skulle kjent duften gjennom skjermen nå ;)
Den var pen og den, ikke alle disse som er like fine, men denne altså!
Fin kveld videre til deg :)
Kremmerhuset er en "farlig" butikk - jeg kommer av en eller annen grunn alltid ut igjen med en pose;) Og nå er det tredje bloggen jeg er innom i kveld som viser meg noe derfra som jeg bare MÅ ha;)

Natta til deg, håper du får en god søndag.
Klem:)
Fabelaktig sa…
Den så helt genial ut :)

Happy søndag til deg,
her blir det taco, armkrok og strikking :)

-Maia
Monica sa…
Gratulerer med dagen på etterskudd, bedre sent enn aldri ;)
Farlig å gå inn på kremmerhuset, de har sååå masse fint hihi...
Ha en fin dag Veronica!
Endelig fikk jeg lagt til en kommentar hos deg jeg også.
Tusen takk for hyggelige kommentarer hos meg, det er kjempe koselig!
Klem fra Monica

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen