Fabelaktig utfordring


Denne måneden har Maia med bloggen Fabelaktigen utfordring der man skal vise headeren sin og fortelle historien bak den. Her er mitt bidrag:

i Vinduskarmen er en blogg som handler om alt som skjer 
både på innsiden og utsiden av vinduskarmen. 

Slik begynte jeg

og det ble til


som igjen ble til


og i en liten periode ble slik


og som NÅ ser slik ut!



Jeg lager headeren selv - er ikke noe proff - men jeg prøver så godt jeg kan!
Har liksom ikke landet helt enda med headeren min
så jeg er åpen for forslag om det er noe jeg burde forbedre.

Bare si fra! 

Her kan du se flere flotte headere og lese historiene bak de.
Kanskje du får lyst å delta selv - da klikker du deg inn her.

Følg med i morgen - da kommer det en overraskelse!

Klemmer
Veronika







Kommentarer

Huldra sa…
Headeren din er røff den. Rolig og enkel, samtidig som den har blikkfang av farger. Flotters. :)
Du er super flink! Og har så fin blogg!!
Spirea sa…
Flott header du har. Artig å se variantene av den :) liker bloggen din jeg - nå var det en stund siden jeg var innom, men det er alltid så kos å komme på besøk her :) god uke til deg :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen