Giveaway fra Ramsign

AVSLUTTET 15.okt kl.20

Norges vakreste emaljeskilt - med garanti for kvalitet!

Jeg er så heldig at jeg får gi bort et husnummer skilt med 1-5 tall fra Ramsign til en av mine lesere. Det finnes 5 forskjellige serier vinneren kan velge mellom. 

Metropolitan
Det klassiske design som har vært en fast del av gatebildet siden H.C Andersens tid. Metropolitan er europeisk skilttradisjon på sitt beste, og du kan bruke Metropolitan stort sett overalt. 

*

Highlander
Det stilrene designet som er eksepsjonelt lett å bruke overalt. Highlander har alltid vært det foretrukne designet til tekstede skilt. Det er enkelt og stramt, og skiltene er meget lesevennlige.

*

Arrowhead
Den rustikke designen er kjennetegnet til Ramsigns nye Arrowhead serie. Det beste fra europeisk skilttradisjon, utført i en klassisk mørkegrønn farge. Anvendes med fordel hvis du ønsker en avslappet og klassisk look.

*

Lighthouse
Det sjarmerende designet som vi blant annet kjenner fra Skagen, hvor det er typisk for disse traktene. Lighthouse tar oss tilbake i tiden til sol og sommer, duften av Maigold og det sorgløse ferielivet på landet.

*

Engelhardt

Det funksjonelle designet skapt av den danske arkitekten Knud V. Engelhardt i 1927. KVE er Danmarks første industrielle designer. Med Engelhardts geniale skiltkonsept, forenes form og funksjon i en høyere enhet.

*

Om du ikke klarer vente på om du kanskje er den heldige vinner, ja da klikker du deg inn på www.ramsign.no og bestiller. På facebook-siden deres kan du også få med deg nyheter.


Slik kan du ta lodder:

                                         1.lodd - Legg igjen kommentar om hvor mange lodder du tar.
                     2.lodd - Legg deg til som følger på bloggen min.
1.lodd - lik Ramsign på facebook          
                                      1.lodd - Link giveaway på blogg/del giveaway på facebook.
             3.lodd - Lik i Vinduskarmen på facebook

Du trenger ikke ha blogg for å delta, 
bare husk å legg igjen en 
mail-adresse der jeg kan nå deg

Totalt kan du ta 8 lodder.

Trekkes 15.oktober.

Lykke til!
Sponset innlegg.
Klem
Veronika



Kommentarer

Christine sa…
Hei hei
Jeg blir gjerne med på give away, og trekker 8 lykkelodd=)

Håper du får en flott mandag videre!
Klem fra Christine
Nennes sa…
3 lykkelodd! Carpe diem :)
Jeg kaster inn 4 lodd her jeg....!!
Ha en fin mandag!
Klem Line
Anonym sa…
Hei skjønne deg:)
Eg blir selfølgelig med og tar 7 lodd::)
Ein fine dag til deg!
Klem
Unknown sa…
Hei! Jeg vil gjerne ha tre lodd!
Trenge hus nummer skilt :-)

Klem,
Vicky
Spirea sa…
3 lodd på meg - kommentar og følger.
Håper du har gode dager kjære deg. Jeg er ikke så veldig i bloggmodus, men nå ville jeg innom deg og hilse på - og fant jo da denne fine giveawayen. Fin uke ønskes deg. klem klem
Fine skilt! Eg tek 3 lodd hos deg:)
Gunnhild sa…
tar et lodd i farta jeg!
flotte skilt, selv om vi ikke har nummer på huset vårt :)
Hei

Så kjekk giveaway. Hadde vært gøy å vunnet et slikt skilt:)
Jeg tar tre lykkelodd (de tre første)

Ønsker deg ei god uke
Klem Tonje
Anita sa…
Hei, så fine skilt :-) Og jeg blir med for det trenger vi til det nye huset vårt.
Det ble 8 lodd på meg :-)

Mvh Anita
Anonym sa…
Jag tar en lott :)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Da trekker jeg hele 7 lodd hos deg :) Flotte skilt ! Jeg likte Lighthouse godt :)
Vimså sa…
Heisann.
Har helt klart lyst på et skilt av denne leverandøren, og prøver lykken med 5 lodd ( Kommentar, følger, link, og følger Ramsign på FB)
Trivelig at du ville være med i min give away og..
Stor klem Mari Johanne
1 lodd til meg :-)

Koseleg å vere i vinduskarmen med deg!
3prinser sa…
Hei hei, jeg vil gjerne være med på denne fine giborten :) Trekker hele 8 lodd, har linket både på FB og på bloggen.
Lenes blogg sa…
Blir gjerne med og tar 4 lodd. Er allerede følger av bloggen din og har linket på bloggen min :)
Fargebarn sa…
Heisann. Takk for kommentqr inne hos meg. Tar ett lodd jeg :)
Anonym sa…
Hei:-)

Trekker 6 lodd jeg:-) Kjempe flotte skilt:-)
Ha en flott helg vennen, så må jeg snart komme meg på besøk til dere.

Klem fra Jannicke:-)
Byfrua sa…
Jeg har samme giveaway inn hos meg:)
Men har veldig lyst på et skilt selv!
Så trekker 7 lodd her ( kommentar, følger, liker deg på face og linker)

Klem Veronica
Beathe sa…
Jeg vil gjerne være med og trekker 7 lodd(følger,liker begge på face,kommentar)

mvh
Beathe
Disse skiltene er bare så fine, klart jeg er med:)

Er ikke på FB, men kommenterer følger og linker og trekker 4 lykkelodd!

God klem
Hanne:)
Unknown sa…
Har veldig lyst på dette skiltet selv, så prøver lykken med 3 lodd:-)
Kjekt at du vil være med på min give away:-)

Klem
Har veldig lyst på et sånn skilt! Prøver meg med 2 lodd :)
Klem
Anonym sa…
Jeg tar ett lodd

tomabjer@online.no
Ida Lind sa…
Da blir det 8 lodd på meg :)
Jeg gjør alt sammen, deler på FB :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com
Fairy Nuf sa…
Har samme give away på min blogg, men liker disse skiltene så mye at jeg også vil vinne. Så derfor vil jeg veldig gjerne ha 5 lodd :) Krysser fingrene hardt og lenge.
BMB sa…
Jeg vil gjerne delta, og trekker 8 lodd.

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com
Anonym sa…
6 lodd på meg, liker og deler på facebook :)
Tove
tova-9@hotmail.com
Hanne sa…
Jeg tar ett lodd:)
hannehol@hotmail.com
Notre Maison sa…
Fire lodd til meg! Ha en fin dag, klem!
♥ Helen sa…
Blir gjerne med :) 3 lodd.
Anonym sa…
6 lodd håper jeg på!
Liker begge FB, og har delt din giveaway til egen FB!
Skulle blitt vanskelig å velge type skilt!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com
idamoren sa…
Krysser fingre for at jeg vinner med 4 lodd.... ;-)
Ha en super kveld!
Klemz
Ole-Martin sa…
Jeg blir med på syv lodd.
Ole-MArtin
olejen(ætt)live.no
Anonym sa…
Jeg prøver med et lodd jeg! :D
benedikte95@hotmail.com
Hanna sa…
Jeg tar et lodd :)
madebyjulia sa…
Noen venner har skilt fra Ramsign , og de er faktisk mye finere i virkeligheten...tro det eller ei. Ønsker oss veldig ett slikt og tar 8 lodd:):)
Merete K. sa…
Hei,Hei :-)

♥༺♥༻♥ Trekker meg 8 stk lodd, så får vi se om det bringer meg lykke :)
Ha en herlig høst! ♥༺♥༻♥

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no
♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥
Jeg prøver lykken med 8 Lodd :)
Digger de skiltene kjempe masse,
de er bare kjempe lekre rett og slett.
Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com
♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥♥༺♥༻♥
sa…
JA jeg vil veldig gjerne bli med og trekker 8 lodd!
De har de fiiineste skiltene ♥
Ha en fin uke! :0)
Klem Anette
Pia sa…
Jeg snupper 1 lod
Tina sa…
2 lodd på meg :)
tina.sves@gmail.com
Joy sa…
Klart jag vill vara med! :)
Vi har ramsign skylt på huset, men vi har 2 hus på tomten så det hade varit så fint med en skylt till det huset också!

Önskar gärna 7 lodd.

Önskar dig en riktigt mysig helg med dina nära och kära.

Goda kramar Joy
Anonym sa…
Nydelige skilt:)

3 lodd, følger, kommentar og liker Ramsign FB



Trekning på gavekort inne på min blogg
Anonym sa…
Jeg tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com
Jeg er selvfølgelig med! :) Trekker 8 lykke lodd og krysser fingrene ;)

Klem Renate
Anonym sa…
Jeg tar 1 lodd :) mvh Ann-Heidi
ahrotnes@hotmail.com
Så gøy =) Jeg tar 5 lodd. Krysser fingrene! God helg :)

anniren20@gmail.com
Margrethe sa…
Hei, jeg vil være med og tar sju lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com
Anonym sa…
Hiver meg så klart med!
7 lodd, liker på fb x2, kommentar og følger

Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com
Charlotte sa…
Prøver gjerne lykken med 5 lodd jeg;)

Klem charlotte
Mai sa…
Jeg vil gjerne være med, og tar 5 lodd. :)
Anonym sa…
hei! tar 5 lodd;) nyt siste rest av helga:) mvh.turid.grubben@gmail.com
Trodde jeg hadde hengt meg på din giveaway, men kan ikke se noe kommentar fra meg...
Men nå er jeg med og trekker 7 lodd :)

Ta gjerne turen innom bloggen min for giveaway med samme premie som her.
Link finner du øverst til høyre i bloggen

Klem Heidi
Anonym sa…
Jeg likte arrowhead! Blir med, har 3 lodd :) linn730@hotmail.com
Anonym sa…
Hei.
Det blir bare et lodd på meg for denne kommentaren.

Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

Mvh Andrea
Anonym sa…
5 lodd

benot@online.no

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen