min helt

Helt siden jeg var liten har jeg hatt en spesiell "helt", (foruten pappa), i livet mitt. 
Uansett hva det måtte være så har alltid denne karen noen velvalgte ord å komme med.

OLE BRUM


Her er noen av sitatene hans:

"Ja takk, begge deler!"

"Sammen med gode venner så kan vi klare alt."

"Kom ikke for sent til det du vil komme tidsnok til."

"Noen ganger er det de minste tingene som tar opp den største
plassen i ditt hjerte."

"Jo mer man tenker, jo mer innser man at det ikke finnes noen enkelt svar."



Tror vi alle har noe å lære av Ole Brum og vennene hans.
Har du noen "helter" i livet ditt??

Håper dere alle har hatt en fin dag og at dere koste dere max!
Her går det i jobbing..( biter tenna sammen gr. smerte)....

Klem
Veronika






Kommentarer

Fabelaktig sa…
Hei min søte,
Ole Brumm er en going *love*

tenk at jeg måtte skade meg for å ha tid til å besøke bloggiser igjen *ler* (tråkket over noe grasalt i skogen og har nå en ankel på str med en appelsin, så nå er jeg bevegelseshemmet)

Syns det er såå gøy at du skal på Førjulskos på Moi :) HURRA!
Jeg gleder meg masse, følg med på FB siden eller bloggen min for mer info :) Jeg sender selvfølgelig mailer underveis også.

Herlig søndagskveld og nydelig start på uken til deg, kjære!
-Maiaklem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen