Bursdagsgave

Da jeg feiret bursdagen min i sommerferien så sa min kjære at jeg skulle få gave når vi kom hjem. Og på lørdag kom han hjem etter handletur med 15 røde roser og 15 rosa roser og et gavekort på Kremmerhuset. Tidligere i uken fikk jeg også gavekort av en venninne og da løp jeg rett å handlet inn den flotte vasen med uglen på som Kremmerhuset bare hadde 2 igjen av. Heldige meg! Den flotte hjorten passet så godt inn ved siden av uglen så da var det bare å si solgt!!

 Pingvin-puten er litt malplassert grunnet min lille engel som biter på låsen.
Men den er jo skjønn uansett hvor den plasseres.

 Flere nydelige roser står på kjøkkenbordet!
 Vi hadde middags gjester på lørdag og hva tror du ikke våre gjester hadde med til oss. 
Nydelige ferskenfargede roser.
Jeg elsker roser!!!!
Moro med bursdagsgaver - akkurat som et barn der jeg når det gjelder gaver generelt. Hehe....

Jeg har ikke helt klart å komme meg i skikkelig blogge-modus enda, men med tiden som kommer nå, høsten. så kommer nok tiden også!

Vår lille solstråle digger barnehagen og vil ikke hjem derfra om dagene.
Håper skolestart og barnehagestart har gått bra for barna deres der ute i blogglandia.

Ha en fin kveld!

Klem
Veronika

Kommentarer

Fargebarn sa…
Heldig du da! Og vasen var virkelig flott!
Unknown sa…
Wow, så mange herlige roser ♥
Gratulerer med dagen!!
Vasen var kjempesøt - gøy med noe nytt altså:)
Jepp! Angrer på at ikke jeg putta den vasen i handlekurven når jeg var på Kremmerhuset sist... Kanskje jeg må ta turen nedom der igjen ganske fort... hehe...

Morro med gaver, og roser er jo bare så nydelig! (Har noen som ser litt slitne ut i kjøkkenvinduet enda jeg, har vært for mye kaos til at jeg har fått rydda de vekk... hehehe)

Klem
Vibeke
Jatte sa…
Gratulerer så mye med overstått bursdag! roser er nyyydelig, så flott med så mange fine buketter rundt om i huset :))
supersøt vase også!

Ta gjerne turen innom meg og bli med på min gibort, om du ikke allerede er med!

Klemmer fra Jatte♥
Laura sa…
Gratulerer med overstått dag :)Nydelige roser :) du er jo rett og slett kjempeheldig. Jeg blir også som et barn når det gjelder gaver hehe på julaften er det jeg som maser mest om når vi skal begynne å åpne pakkene ;) Ha en fin dag sammen med rosene du ;)
Klem fra meg

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen