Hunderfossen

Sommerferien har vert en reise på 3 uker rundt om på forskjellige steder. Det kommer noen små øyeblikk fra turen våres og jeg begynner med dagen våres i Hunderfossen familiepark. Det eneste jeg husker fra den gang jeg var liten og var i parken med mine søsken og foreldre var at vi gravde etter gull, det var et stooooort troll der og jeg fikk førerkort for bil. Hehe....gode minner!
Så jeg ville jo gjerne at min lille prinsesse skulle få oppleve noe av det jeg fikk da jeg var liten.
Her kommer en liten bilde-kavalkade fra den flotte dagen vi hadde i juli.
 "Tollet" som lille Em sier likte hun ikke i det hele. 
Hun skreik og ville bort fra det samtidig som hun ville se på og utforske det.
Men alt i alt var trollet veldig skummelt og hun "pratet" mye om det i ettertid.
 Vi ferierte sammen med min bestevenninne, hennes datter og kusinen til venninnen min.
 Prinsessene koste seg sammen.
 Eventyrslottet fikk jeg ikke med meg da køen var super lang, 
men jeg prøvde redde prinsessa i Trollfallet. Moro - bør prøves!
 Pass opp!!!
♥ Prinsessen min ♥
Lille prinsessa fikk sitte på i bilen med store prinsessa og de fikk begge førerkort.
Her ser du en konsentrert sjåfør med en veldig stolt 
og avslappet passasjer som tviholder på førerkortet sitt.
 Filmen om hvordan iskremen blir til.
 Dagros hadde pause da vi var der men Pamela og Daisy gjorde jobben slik at vi 
kunne kjøpe is på den flotte sol-rike dagen vi hadde i Hunderfossen.
  En liten traktor tur for Em, Mo, min venninne og hennes datter på gården.
Em synest det var mere stas å få kjøre selv. Brumm....brumm...
En flott dag som har skapt gode minner for livet.

Har du vert i Hunderfossen noen gang??

Ha en fin dag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Så utrulig koselige bilder,eg har aldri vært i Hunderfossen men kunne gjerne tenkt meg det,virker veldig kjekkt:)
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian
Spirea sa…
SÅ masse fine bilder - og det er noen nydelige barn du viser frem her <3 Har aldri vært der jeg, vi har dyreparken i kr.sand så nærme, men ser ut som det er verdt en tur . herlig med slike dager :) ønsker deg fin uke videre, skjønne du :) klem
Lenes blogg sa…
Fine bilder! Vi hadde en flott dag der i juni. Sønnen min på 5 år koste seg masse og vil gjerne dit igjen
MissMette sa…
Hei Veronika :)
Så koselig at du ville være med på min giveaway :) Da har jeg skrevet deg på å du er med ღ Jeg trekker en vinner ved midnatt i dag, og vinneren legger jeg ut på fredagens blogginnlegg...

Så herlige bilder du deler med oss, og det så ut som en fantastisk plass, både for store & små ღ Mange fine innlegg nedover her også, så jeg la meg til som følger her hos deg slik at jeg kan titte innom igjen ღ Ønsker deg en fin dag og uke videre. Klem fra Mette

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen