Hestejente?

I sommer fikk vår lille prinsesse hilse på noen ekte veddeløps hester og det var stor stas kan en si.
 Em var så ivrig med å mate hestene at hun på et tidspunkt holdt på å "gå på huet" 
rett inn til den ene hesten, men Em bare flirte og ville gi de mer mat.
 Var litt skummelt samtidig som det var kjempe morro, her trygt på armen til pappa.
 Hun hadde ikke mye lyst å si hade til hestene. 

Kanskje det er en kommende hestejente vi har fått oss...
Blir i så tilfelle en veldig dyr hobby.

 Liker du hester??
Personlig så er jeg glad jeg står på utsiden av gjerdet og ikke innenfor.
Hestene er stoooore....

Ha en god natt! 

Klem
Veronika

Kommentarer

Lenes blogg sa…
Var hestegal når jeg var sånn 12-14 år. Var i stallen og på travbanen så ofte jeg kunne. Men interessen var forbigående. Synes det er vakre dyr fremdeles, men det er det :)
Anonym sa…
Så fine bilder:)eg har nok aldri vært hestejente og ingen av mine jenter har vært det hitill heller,dei er flotte dyr men greit med avstand til dei:)
Fin dag til deg!
Klem fra Lillian
Villa Oss sa…
Hihi... så skjønn! Stor stas å mate hester her i huset også :) Herlige sommer minner!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen