Header

Igjen har jeg fornyet headeren min. Jeg klarer ikke helt falle til ro med bloggen slik den er.... Hva synes dere? Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva DU synest er bra og ikke bra. Det er eneste måte jeg kan bli bedre på. Setter pris på alle hyggelige kommentarer fra dere - TUSEN TAKK!


gammel??



ny??
Jeg kan ikke photoshop og er ikke flink å tegne.
Kom gjerne med forslag om du vil.
Små oppdateringer fra ferien kommer etterhvert, må bare bli ferdig med den først! *blunke*

I dag skal vi avgårde på middags-besøk. 
Filippinsk mat er fantastisk godt!!!
Har du smakt det noen gang?

Håper dere får en fin søndag!

Klem
Veronika


Kommentarer

Spirea sa…
Hei på deg :) vet du, jeg liker den nye headeren din kjempegodt jeg! :) likte den forrige også - og om du skulle lande på den igjen, så er det en super en det... Den nye ga meg derimot litt mer følelsen av å virkelige være "i vinduskarmen" om du skjønner - og jeg syns den var frisk og fin med solen - samtidig som du beholder fanene med hva vi kan lese om på bloggen din. Nydelig alt sammen - syns du er god jeg. Ønsker deg en skjønn dag - og ja!! Jeg har smakt fillipinsk mat og liker det kjempegodt. Kos deg :) klem
Jeg har blitt vant til den gamle headeren og forbinder den med deg. Men når det er sagt så likte jeg veldig godt den nye, og den var jo svært så passende også:) Og om det er du som har laget disse så synes jeg du skal være riktig så stolt av kunnskapene dine, du er flink!

Jeg har ikke smakt Filippinsk mat før, kan du anbefale noe kanskje (alltid glad for inspirasjon til kjøkkenet)?

Ha en god kveld søte du,
varm klem:)
Jeg likte veldig godt den nye headeren din :)
Og filipinsk mat, har heller ikke jeg smakt... Men prøver mer enn gjerne :))

Fin ukestart til deg
Klem Heidi
Fabelaktig sa…
Den nye headeren var lekker!

må bare beklage at jeg er litt dårlig på kommentering om dagen, men jeg har hatt litt og drive med, samt at når sola endelig titter fram er det kjekt å være ute.

Fabelaktig ukesstart til deg! Jeg begynner uka med jobbfri til og med tirsdag, så her skal det nyyytes :)
- Maia
Snullemor sa…
Hej
Jeg er her på bloggen for første gang, så jeg har ikke vænnet mig til noget endnu ; ) men jeg synes nok alligel bedst om den der bliver kaldt for gammel ; ) bare uden "velkommen" - det ville gøre den bedre!

Men hvis du trænger til forandring, så er det jo det der skal til ; )

Jeg vil lige kigge mig lidt mere omkring her.. ha en god aften, eller nat er det jo snart! Åh nej!

: )

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen