fuego lykt

Har lenge hat lyst på en fuego lykt fra Hadeland Glassverk. Og når jeg først var der nå i sommer og lykten var til halv pris så var det jo ikke noe å vente med lengre.
 Den flotte flodhesten fant jeg på kremmerhuset. 
Det er et fasinerende dyr og det synes lille prinsessa mi også.
(Ikke den reneste lykten....men....men...)

Har du vert på Hadeland Glassverk noen gang og har du produkter derfra?

Skulle ønske jeg fikk mere tid til bloggen men tiden strekker ikke helt til.
Og jeg ligger her på sofaen med lommetørkler og nesesprayen som min beste venn.
Jeg kommer sterkere tilbake - det lover jeg!

Ha en fin kveld!

Klem
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Kjempefint - men du, jeg tror det neshornet ditt kan være en flodhest??:)
Jeg likte den hvertfall :D
Lisa sa…
Flott Flodhest... :-), og fin lykt!
Ønsker deg god bedring

Lisa
LYKKEBO sa…
Heisann!
Takk for koselig hilsen:)
Der var flodhesten ja..tøff den!

Huff kjedelig å være snufsen:(
God bedring til deg:)

Ps: flott glasslykt!

Lykkebo*
Koselig med lyslykter, det er liksom en sånn ting hvor man alltid har plass til en til, hehe. (Samme som med puter!) KJedelig å holde sofaen med selskap når det er nesespray med i bildet...god bedring! Og takk for titten her hos deg i dag.

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen