Siste sjanse til å delta

I dag er det siste sjanse til å delta i giveawayen fra Kardia Interiør. Her kan DU vinne gavekort pålydene 500kr , 300kr eller 200kr. Karida Interiør er en nyåpnet nettbutikk som ønsker å dele fra hjertet - derfor navnet Kardia Interiør. Akkurat nå har de 15% salg på malerier av Anne-Celin Vibstad. Ta turen innom så får du en hyggelig handel. Her er noen av de flotte varene du kan handle i nettbutikken.






Om du vil delta i givawayen må du klikke deg inn HER!!

I går trådde vi over dørstokken hjemme etter en lang - men koselig ferie.
Med oss hadde vi omgangs-syken og det er ikke så festlig. 
Så nå ligger både jeg og mannen her og er skikkelig dårlig.
Håper dere der ute i blogglandia har det bra og slipper unna. 
(Jeg håper jeg er i form til trekning i morgen.)

Klem
Veronika

Kommentarer

Nå måtte jeg inn og sjekke, og jeg er selvfølgelig allerede med i give-awayen din (ble så usikker av kommentaren din;)
Jeg har også en gående nå, bli gjerne med:)
http://livetssmaoyeblikk.blogspot.no/2012/08/g-i-v-e-w-y.html

Fin kveld til deg
Hanne:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen