Sommer bilder

Speilbildet smiler tilbake!


Tvèn er viktig å vite hvordan fungere - og vår lille er godt igang med å finne det ut ja.
Her er vi på Choise Hotell Expo i Oslo, Forebu. Et nytt og flott hotell som kan anbefales.


Gikk på tur i nærmiljøet til hotellet og det var vakker natur og flotte turløyper.
Og rikt fugleliv.


Foajèen på Choise Hotell Expo.



Den 3.august var MIN dag! 
Og da hadde vi storslått middag sammen med reisefølget våres.
Dette er "nypotet i blomster engen" - en av ialt 8 retter.


Det norske flagget hører med på bordet når man fylle år.
På bildet ser du en forfriskning fra kokken som vi fikk mellom de forskjellige rettene.
Dette er agurksorbet med hyllebærskum og eple-chips. Fantastisk godt!


Til dessert fikk vi jordbær med is som smakte kaffe. 
Og så var det hvit sjokoladekake med rabarbra rundt.
For å si det slik - jeg kommer ALDRI til å glemme denne smaksopplevelsen. 

HELT FANTASTISK!!


Lille Em var blitt så lang på håret at vi måtte klippe litt hos frisøren. 
Og hun satt helt roligt på fanget mitt og lekte med ei hår-klype.
Søte jenta mi!!


Vel hjemme etter 3 uker på farten så fant lille mor ut hvordan hun kunne strekke seg så lang hun var å legge beina på bordet - akkurat slik som mamma og pappa gjør. hehe..


Vi hadde en flott ferie og har skapt mange gode minner.
Deler ikke hele ferien med dere - men dere får kose dere med det jeg deler.

I dag er det Greys og Privat praksis!!!
MIN KVELD med andre ord...
men fortsetter denne verkingen i bihulen må jeg nok bite i det sure eplet en gang til å ring lege.

Håper dere får en fantastisk fin kveld!

Klem
Veronika

Kommentarer

Spirea sa…
Masse fine bilder av fin jente, fin mamma - og fint hotell :) ser ut som du har hatt en skjønn feiring. Gratla på etterskudd :)) så håper jeg din kveld i kveld blir helt strålende :) god uke videre ønskes deg :) klem
Fabelaktig sa…
Hei søte!
Endelig fikk jeg tid til å besøke deg igjen, herlighet som tiden flyr. Med ny jobb og vannlekkasje i hus blir det ikke mye tid til å besøke søte medbloggere, dessverre. Har hatt mest fokus på å lage innlegg, men nå var det jammen godt å få tid til å besøke deg :)

Takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg, leser hver eneste flere ganger og smiler masse for meg selv (må nesten være blogger for å forstå det tror jeg *ler*)

Så herlig med glimt fra ferien deres. Hun er jo så søt hun vesla deres!

Ikveld skal jeg ta fram strikkepinnene og kose meg.
Fineste tirsdagskvelden!
klemklem
Flisan sa…
Fantastiske bilder av søte barn og fin feiring !
ha en fin tirsdag !
Herlige bilder du viser, og for en smaksopplevelse dere har hatt :)))

Veslesnuppa di er såå skjønn *smelt*

Min tv kveld også i dag, ikke EN tirsdag uten Grey's, Privat Practice og Brothers & Sisters :)))

Nyt kvelden
Klem Heidi
Fargebarn sa…
Såg ut som gode somerminner, og ei herlig jente du har
Hege Morris sa…
Herlige bilder og nydelig jente.
Ha en fin dag! klem Hege

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen