Vinnere av ♥ interiør

Ikke alle vinner på konkurranser - men jeg tror og håper at dere som leser bloggen min og mange andre er rike i hjertet deres på andre verdier som gleder, varmer og gjør dere alle glade. I dag skal jeg få dele ut 3 gavekort til 3 heldige vinnere og håper dere får mye glede av disse i nettbutikken Kardia Interiør.
Ta turen innom om du ikke fikk med deg denne giveawayen, akkurat nå er det 15% salg på maleriene i nettbutikken.

Og Random.org har denne gang trukket ut disse vinnerene. (med min kjære som vitne selfølgelig)

1. Gavekort 500,-    nr.55  Mirjam med bloggen Mirjamsdrøm

2. Gavekort 300,-    nr.102  Silje med bloggen Home, dreams & memories

3. Gavekort 200,-    nr.169  Malin med bloggen Homlepongs

Gratulerer til alle vinnerne!!

Send meg en mail slik at jeg får mail-adressa deres. Jeg sender den videre til Kardia Interiør og de sender gavekortet på mail som dere da kan bruke i nettbutikken Kardia Interiør.

Tusen takk til Kardia Interiør som sponset med slike flotte premier og jeg ønsker Anja og Christian lykke til videre med nettbutikken. 

Takk til alle som deltok og til dere som ikke var vinner denne gang er det bare å ta turen innom for en hyggelig handel.

Ha en fin fredagskveld!

Klem
Veronika

Kommentarer

Gratulerer så masse til de heldige vinnerne :-))
Skulle inn her nå å hive meg på i siste liten, men det rakk jeg ikke, gitt ;) Hehe!

Ønsker deg en fin helg!
Varm klem
mirjamsdrøm sa…
Ååå herrelig så gøy!!
Nå ble jeg superglad :)
Tusen takk!!!
Riktid god helg til deg ;)
Klem
Gratulerer så masse til de heldige vinnerne,
og vel blåst til deg:)

God lørdag og god klem søte du:)
(pst; fant deg på instagram men ser at du ikke er aktiv der nå, om du begynner å bruke det igjen så er @hagsto meg;)
Hanne
Malin sa…
Så gøy! Har sendt deg mail:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen