dagen i dag

I dag har Em hatt sin andre dag i barnehagen og det har gått strålende. Vi var der en liten halvtime i dag og så sa vi hade til henne. Hun hadde knapt nok tid til å kikke på sin mamma eller pappa, men vi fikk da et lite hade før hun fortsatte aktivt inn i leken. Ingen grining hverken på mor eller barn. Helt topp!! Etter leiking og lunch uten mamma eller pappa så hentet pappaèn henne og de reiste med bussen hjem. En stor-fornøyd jente som helt sikkert gleder seg til morgendagen.....uten at jeg helt kan få det bekreftet.... *smiler*
Vi fikk også besøk i dag av naboen og hun hadde med seg en liten krabat som Em digget. Hun ville klappe på den og hun flirte godt da den beveget på seg. Jeg holdt meg til kamera jeg..

(gresshoppen Timmy..??)

Håper dere har kost dere i dag. Solen har vert her og gått igjen nå.
Nattemørket senker seg sakte innover dalen her.

Ha en god natt!!

Klemmer
Veronika

 

Kommentarer

Knallstilig bilde! Og en tøff type det der, men jeg tror jeg hadde holdt meg til kamera jeg også;D

Håper det går bra med deg, husk at det er tryggest i sofaen!

God klem
Hanne:)
Stor stas for barnehagebarnet :)
De finner seg til rette ganske fort, og bra er det :)

Nydelig bilde av Timmy'en !!!
Har et bilde av min yngste sønn, med en sånn på armen, men den gang bildet ble tatt hadde jeg ikke speilreflekskamera, så kvaliteten er neppe som ditt :)))

Hvor ble det av den nye fine headeren din... Var du ikke fornøyd med den ??

Fin dag til deg
Klem Heidi
Anonym sa…
Heihei:)
Så flott at det går så bra med tilvenninga i barnehagen,det betyr så masse når de koser seg der og det går fint:)
Nydelig bilde av gresshoppa:))
Flotte dag til deg!
Klem fra Lillian
Unknown sa…
Ja det går som regel greit med start i barnehage. Tror kanskje det er mammahjerte som sliter mest;-)
Iallefall godt at hun fant seg til rette, aldri kjekt å gå i fra de når de gråter.

Klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen