Q

Jeg trenger deres hjelp. 
Nevn noen ting på bokstaven Q. Holder på med et lite bokstavprosjekt til min prinsesse og mangler da ord på Q. Når en er syk så er alt mye tyngre - til og med tankegangen. *smiler* Her er noen av bokstav-kortene jeg har laget. 



Disse skal jeg skrive ut og få de laminert. 
Hun har fått kikket på de her på pcèn 
og allerede nå liker hun de godt og lærer fort.

Noen som kan hjelpe meg??
Det må jo være ord som et lite barn forstår. 
Takk på forhånd.

Har også oppgradert headeren min - IGJEN.
Men nå begynner jeg føle den lander snart.
Ikke enkelt det der...hehe..

Ha en "vri hjernen" god dag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Fabelaktig sa…
Oj den var vanskelig! Eneste beg kommer på er qtips.
Håper du finner ut av det, god bedring!
Klem
Anonym sa…
Den var litt vrien,ikkje så masse på den bokstaven,fine ting du har fått til:)
Masse god bedring til deg:)
Klem fra Lillian
Anonym sa…
Quickstep, quiz, Queen (bandet selvfølgelig) og Q-TIPS! :)
Klem, gudmor <3
Ser du har fått det meste av ord allerde her! :) Q-tipsen er vel det hun kjenner lettest igjen... Og så har vi Q-Melk da... :)

Synes headeren du hadde med det store vinduet var så fin jeg. Hvorfor bytta du ut den? :)

Klem
Vibeke
Annfrid sa…
Du er jammen god, jeg kommer ikke på noen andre ord en dem de andre har foreslått.
Lykke til!

Klem
Fru Andersen sa…
Hehe, kom ikke på et eneste ett jeg, men ser at du har fått gode forslag over her;-)

Smart med slike bokstavkort!

Ønsker deg en fin-fin kveld videre!
Hei vennen :)

Så fine bokstavkort du har laget :) Flink du er :)

Jeg hadde også tenkt å skrive q-tips ;)

Den nye headeren din er kjempefin! :) Jeg også endret en del ganger før jeg ble helt fornøyd ;)

Ja, lekekakene er på plass, og de er jo bare såå søte :)

Ha ei fin helg, vennen, og kos deg masse :)
Klemmer og koser Lisa :)
idamoren sa…
Genial måte å lære bokstaver, ord og begreper på :-) Men har dessverre ingen gode ord på Q ...
I verste fall får du putte et bitte lite bilde av en ku på, hehe ... ;-)
Du finner nok på noe lurt! Lykke til videre :-)
Klemz
Unknown sa…
Kommer bare på ett tips; Q-melk...
Håper du får inn noen gode tips

Ha en flott kveld!
Klem Agnes

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen