Som jeg fortalte her om dagen så har jeg en overraskelse til dere. Jeg har fått noen flotte gaver fra Mikkeline til å gi bort til en nei, to heldige vinnere. En flott Blafre Traktor Matboks og noen søte leketøys-kaker fra S ebra. Slik kan du ta lodd: 1.Lodd - Legg igjen kommentar på hva du ønsker deg om du vinner. 4.Lodd - "Lik" Mikkeline, barneklær og sånn på Facebook. 5.Lodd - Link giveaway på egen blogg eller FB, legg igjen link i kommentar. Bruk bilde over. Totalt kan du ta 10 lodder. Skriv i kommentarfeltet hvilke lodd du tar. Trenger ikke ha blogg for å delta - husk å legge igjen mail-adresse. Trekning 30.Juni Om du vil legge deg til som følger av bloggen min synes jeg det bare er kjempe koselig! Tusen takk! Lykke til!! Klem Veronika
12.februar hadde vi barnedåp for prinsen våres. Vi pyntet lokalene kvelden før og jeg ble veldig fornøyd med resultet. Jeg valgte fargen grønn til barnedåpen da jeg ikke er så glad i det blå. (alle har jo blå til gutt og rosa til jente). Her får Odin velsignelse fra presten etter å ha blitt døpt. Den flotte kransekaken ble laget av en venninne og den var kjempe god! Dåpskaken ble laget av vår faste og fantastisk flinke kakebaker Norma. Du finner henne på facebook under siden Kakenoms . Kaken var en vanlig sukkerbunn kake fylt med krem og rørte jordbær, trukket med marsipan - og den smakte himmelsk! Bordkortene var enkle steiner med pålimt tåteflaske og hjerte. Jeg brukte eukalyptus greiner rett på bordet. og små glitterhjerter. Dåpsgutten var snill hele dagen og lagde nesten ikke lyd fra seg hele dagen. Alle gjestene laget fingeravtrykket på treet til Odin. Dette blir et koselig minne! Odin sammen med mamma, pappa, søster og faddere. S...
AVSLUTTET!! Denne kan bli DIN! Unikt Interiør sponset meg med denne lekre clutch-vesken fra Nova til å gi bort til en av mine lesere. Er den ikke lekker? verdi 450,- Regler for deltakelse: 2 lodd for å like Unikt Interiør på facebook 2 lodd for å linke giveawayen på din blogg med øverste bilde 1 lodd for å kommentere Du kan ta 5 lodder tilsammen. Skriv hvilke og hvor mange lodd du tar. Husk å legge igjen mail adresse om du ikke har blogg. Legger du deg til som følger av bloggen min tar jeg det som en bonus og blir veldig glad! Trekkes 29.mai Sponset innlegg. Klem
Kommentarer
Klem fra Lillian