Me ♥ shopping

Er ikke så mange damer der ute som IKKE liker bruke penger på shopping. Og dagen i dag var ingen unntak. Måtte ut å freshe opp frisyren litt før morgendagen og da "bare måtte" jeg shoppe litt også.. Min mamma var jo også på shopping så vi traff hverandre på Peppes for noe godt å bite i. Em koste seg i lekekroken menst mamma og mormor kunne kose seg med pizza. Her er litt av hva d
agen bydde på:


Bordet er enkelt men fint pyntet for morgendagen.
Norges farger i blomster i et gammelt norgesglass.








Antrekket til i morgen er klart. Flagger og fløyter er klar. Skoene er klar. Sløyfe til Mo som skal på jobb i morgen er klar. Rømmegrøt er klar. (Hurra for Fjordland) 

Nå kan syttende mai komme.

Klem





Kommentarer

Så koselig du har pyntet :) greit når alt er klappet og klart til den store dagen, krysser fingrene for oppholdsvær men er beredt på det motsatte for å si det sånn :/. Fin feiring til dere :)*♥*
Stilig med blomster i norgesglass! Og det var koselig hos deg:) Ser ut som du har alt på stell så da kan bare 17. mai komme!
Håper dere får en strålende dag i morgen,
god klem:)
hei )

Så fint antrekk du har funnet deg.
Ser ut som alt er klart for morgendagen.. Og koselig bord.

Ønsker deg en koselig dag.
Klem Margareth