Foundation

Jeg er ikke den som bruker så mye sminke til vanlig men jeg ser jo at de gangene jeg bruker så gjør det underverker med mitt trøtte småbarns-mamma ansikt. Har vert så heldig å få prøve en ny foundation fra Lancôme - Teint Idol Ultra 24H. 



De sies at "dette er en foundation som holder like lenge som du gjør." Og jeg må si meg enig. Jeg ser freshere ut! Smører på et tynt lag med fingertuppene mine hver morgen og det holder hele dagen! Et flott produkt for en travel mamma. Et holdbar , naturlig og matt resultat som ikke trenges friskes opp i løpet av dagen. Holder i opp til 24 timer. Bare så det er sagt - jeg er ingen modell. *smiler*

MIN venstre side er frisket opp med foundation

Om du vil finne ut hvilken farge du bør kjøpe kan du bruke "Foundation Finder" appèn på Facebook som du finner HER eller du kan klikke deg inn HER på Lancôme.

Sponset innlegg!

Klem




Kommentarer

takhøyde sa…
Foundation er et must både til hverdag og fest!!
Takk for tips!!
klem Heidi :)
Joy sa…
Tack för tipset! Jag sedan flera år tillbaka slutat med flytande foundation. Jag använder bara id Bare minerals puder.

Finaste onsdagen till dig! Kram Joy
Anonym sa…
Foundation er et must,skreiv eg da rett no?har Dior sin no men synest ikkje den svarte til forventningane så kanskje eg skal prøve den du anbefaler neste gang? Eg er heilt avhengig av sminke,men eg kan gå uten og:)
Finaste dagen til deg!
Lenes blogg sa…
Flott tips. Skal huske på det neste gang. Bruker vanligvis Lancome Teint idole ultra og Oriflame sin Giodani Gold Age defying foundation

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen