1 års blogg-bursdag


Jeg vil rette en stor takk til mine lesere. Blogging er blitt en stor del av meg og jeg deler mer en gjerne hva som skjer i Vinduskarmen med dere fantastiske lesere. Hadde det ikke vert for deres besøk og hyggelige kommentarer så hadde ikke blogging vert noe moro.

 TUSEN TAKK!! 


1 år har gått og jeg har jeg i skrivende stund
- 169 innlegg
- 8745 besøkende
- 63 følgere
- 518 hyggelige kommentarer fra dere flotte lesere.


Jeg setter STOR PRIS på hver og en av dere 
og alle de koselige kommentarene jeg får.
Håper dere vil følg meg videre! 

Det BESTE er jo faktisk all den flotte inspirasjonen 
jeg får tilbake gjennom bloggene deres! Takk igjen!


Minner om giveawayen jeg har gående der du kan vinne en flott clutch veske. 
Trykk på bildet oppe til høyre.

Klem

Kommentarer

Fabelaktig sa…
Hurra for bloggeN :)

Så fine tall du viser til, mer enn hva jeg kunne vise til etter ett år i bloggland...

Fin tirsdag til deg, min skjønne!
varm&god klem
Anonym sa…
Tillykke tillykke!
fra Anne (Axholm)
Gratulerer med 1 års dag til bloggen din!! Hurra :)
Ønsker deg en finfin dag!
Klem Camilla
Gratulerer så mye med ett-årsdag til bloggen din :)

Og for en herlig blogg du har - skjønner gode de høye tallene :)

Ha en fin dag og kos deg, vennen :)
Klem og kos Lisa:)
Anonym sa…
Gratulerer med 1-års dag... Hipp Hurra for deg:)
Du har en veldig fin blogg - og må alltid ta en titt inn til deg:)

Ønsker deg en fin dag
Klem
Anonym sa…
Så gøy,gratulere med 1 år i bloggenes verden:)
Fine dag til deg!
Lenes blogg sa…
Gratulerer med 1 år som blogger!!!
Unknown sa…
Gratulerer med jubileum. Nå fikk du en følger til.
Ha en flott dag. Klem, Drude
Monica sa…
Gratulerer så mye!
Jeg følger deg jeg vettu :)

Klem fra Monica
Gratulerer med ettårsdagen :D tiden flyr når man blogger det er sikkert ;) *♥*

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen