Hipp..h..iii.......(batteriet er tomt)

Flagget er tatt inn fra balkongen, en stk trøtt jente er i seng og sover søtt, min kjære er på jobb til 23:30 i kveld, kjøkkenet er ryddet av min mamma før hun gikk - TUSEN TAKK og jeg sitter her i sofaen og nyter et glass champagne(brus) og nasker litt på noe chips.

I dag ble det i tradisjons tro servert rømme-graut og våre gjester var min mamma, pappa og mormor. Til dessert hadde mamma med jordbær med fløyte på! Nam..nam... glemte helt å ta bilder..
Har faktisk ikke spist is i dag......må skjerpe meg!! hehe....



 En stemningsfylt jente!! Hipp Hipp Hurra!!!!




Em vant første-premie på lykkehjulet og da valgte jeg en flott dukke med tilbehør til henne. Og hun var storfornøyd!!!! 



Nå er kvelden snart over for denne trøtte mammaen. Håper dere alle har hatt en fantastisk dag i dag - uansett vær.  Ha en fortsatt fin kveld! 

Klem



Kommentarer

Hei snuppa :)

For ei nydelig jente du har! Så blid, og sååå søt <3

Høres ut som om dere har hatt en herlig dag :)

Så koselig pyntet, og nydelig dekket bord :)

Nå kan du nyte kvelden og, og slappe av :)

Vi har også hatt en kjempefin dag og bare kost oss :)
Klem og kos Lisa:)
No 365 sa…
Gratulerer med dagen, høres ut som om at den har vært fantastisk!

Vakker liten datter og fint dekket bord! Håper du nyter kvelden, her sitter jeg med benene godt plantet i sofaen og har endelig fått tid til å surfe litt rundt på alle disse fine bloggene.

Stor klem B
Så herlige bilder, og for en flott dag dere har hatt!
Vakre snuppa med bunad på <3

Ha en riktig god natt!

Klemmer
Spirea sa…
Fantastisk skjønn liten tulle du har!! For noen herlige uttrykk på henne :) Og så må jeg bare si jeg lo litt av overskriften din her...hehe....batteriet er slutt altså? Ja, du er ikke alene - jeg er enda helt "slut" jeg...og tror du ikke barnehagen hadde bestemt seg for å ha planleggingsdag i dag på toppen av alt! (er det lov å si at jeg hadde gledet meg til å flate ut alene hjemme..?sukk.) ;) hehe...men alt går og det er alltid kos å være sammen med de små, jeg er bare så sliiiiten! Men nå sover de og jeg hviler. Håper du har en fin-fin fredag og får en skjønn helg. Takk for fin og engasjert kommentar hos meg!! :)) klem
Vel overstått dag til deg,
du hadde samme avslutning på dagen som jeg, leser jeg;)
For noen herlige bilder av Em i trappa:)

Fin dag hos oss og i går men surt og kaldt, det brydde ikke A seg om Vi trillet han i stolen så han satt under regntrekk nesten hele dagen. Han kunne ikke forstå hvorfor jeg var så våt;)

Fin fredag til deg,
og god helg.
Klem:)
Monica sa…
Hei på deg.
Vel overstått 17 mai!
For en nydelig skjønn liten tulle du har!
Tomt batteri.., he he.. vi skulle hatt ladere. Håper du har fått en god natts søvn og fikk stå opp med nyladede batterier ;))
Smil og klem fra Monica
Unknown sa…
For en herlig princesa! ♥
Så koselig bilder.

Ønsker deg en fin helg
Vicky
Gratulerer med gårsdagen :D
Så skjønn bunadskledd snuppe og for en flott premie hun vant!

Klem Karianne
Monica sa…
Så utrolig søt tulle du har hihi...
Forstår godt det med tomt batteri, selv om vi ikke feiret 17.mai på samme måte så ble det en travel dag skal jeg si deg, helt tom enda jeg hehe...

Ha en fortsatt fin lørdagskveld til deg og dine!

klemmer
Liza sa…
Herlig og så nydelig:-) gratulerer med veloverstått feiring.
Jeg antok at der var den lille dere fikk besøk av og at det var hun som var høyt og lavt. Men jeg forstår nå at det måtte være hun store og da snakker jeg av erfaring. Min på snart 5 er høyt og lavt, skikkelig turbo;-)
Ha en fin fin søndag
Klem
Liza

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen